Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style + wyniki loterii

Witajcie.  Dziś ponownie dwa outfity.

Akcentem wspólnym jest pomarańcz. 

Miało być inaczej, lecz błądząc po stardollu w końcu zdecydowałam się 

na pokazanie tych dwu stylizacji.


 Na look teo_9. zwróciłam uwagę dzięki kolorowi płaszcza, który dodał energii całemu outfitowi .




  Z kolei damska stylizacja  rosaynnoche ujęła mnie prostotą, ale i akcentem ze StarDesign

w postaci torebki oraz logo LV. Oczywiście wisienką jest kolor orange.

Co myślicie o tych stylizacjach? Też Wam się spodobały? 
Dajcie znać w komentarzu.

Z osób, które skomentują ten lub dowolny inny post 
wylosuję 1 osobę, która zgarnie 100 sd

---------------------------------

Wyniki loterii z 8 marca 
nr.3 - rastamankaaaa
nr.4 - Jassmaka
nr.5- Venicue

Rzeczy zostały zarezerwowane w moim starbazarze. 

3 komentarze:

  1. Z tych dwóch stylizacji bardziej podoba mi się męska. Bardzo dobrze dobrane dodatki w postaci torebki i łańcuchów :)
    W damskiej stylizacji zarzuciłabym coś jeszcze na ramiona i byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja
    Dziękuję za nagrode

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!