Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
dzień dobry

Baaardzo brakowało mi jakiegoś miejsca w internecie na moje stardollowe wypociny, dlatego na samym wstępie chciałbym podziękować całej ekipie QOF za przyjęcie mnie w swoje szeregi. Nie wiem jeszcze o czym dokładnie będą moje posty, w zależności od inspiracji będę skakała między stylizacjami a aranżacjami wnętrz. 

Ostatnio wyszło w końcu trochę słońca co pchnęło mnie w kierunku kolorowych looków. W codziennym życiu też brakuje mi koloru, więc chociaż w stardollowym apartamencie mogłam się wyżyć. Różowa sukienka z ostatniej kolekcji Pretty n' Love od razu wpadła mi oko. Robiłam do niej kilka podejść, ale ostatecznie mix żywych kolorów najbardziej przypadł mi do gustu. Zielona kiecka jest jedną z moich ulubionych, często do niej wracam i pewnie nie raz ją tu zobaczycie, a w połączeniu z tą chustą daje mi taki vibe bogatej cioci w kabriolecie. 



Ostatecznie jestem zadowolona z obu propozycji i mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu! Dajcie znać w komentarzach czy lubicie takie pstrokate stylizacje czy raczej stawiacie na prostotę we wzorach i kolorach? Co więcej mogę napisać? Miłego dnia i do napisania :)

6 komentarzy:

  1. Witamy i tez się ogromnie cieszymy! A stylizacje to jakiś sztos i ta kolorystyka, niesamowite. Ja tez już z utęsknieniem czekam na wiosnę i trochę koloru i ciepła

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana<3
    Stylizacje cudowne, jest moc! Nawet oko dobrze pomalowane.
    Ja lubię i kolor i stonowane, aczkolwiek uwodzi mnie umiejętne łączenie faktur, deseni, kolorów.
    Już nie mogę doczekać się kolejnych stylizacji w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda się trochę koloru w tych ponurych dniach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z komentarzem powyżej!
    Stylizacje są przeurocze! : }

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje! Ja ostatnio na co dzień też ubieram się bardziej kolorowo i to mi często poprawia humor:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie wesołe stylizacje :) Świetnie dobrane kolory, nie mogę się doczekać na kolejne Twoje prace♥
    Jedyne co bym zmieniła to rajtuzy w stylizacji nr 1

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!