Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Marta_03 & 3siostry vs Big Vase of Gladiolus
Witajcie! 
Razem z Martą po raz kolejny stanęłyśmy do walki na aranżacje. Tym razem wybrałyśmy piękne kwiaty z limitowanej kolekcji. Mi osobiście kojarzą się one z wiosną i myślę, że po części nasze aranżacje to oddają. Wydaje mi się że już każdy z nas czeka na taką prawdziwą wiosnę a nie tylko kalendarzową. Przydało by się trochę ciepła! Pamiętajcie jednak, że piękna pogoda w obecnej sytuacji nie jest pretekstem do wyjsć i spotkań ze znajomymi! Dbajcie o siebie i swoich bliskich!



Obie zdecydowałyśmy się na stworzenie jadalni i myślę, że każdej z nas wyszło naprawdę fajnie.  Nasze aranżacje różnią się od siebie kolorystyką - u Mart króluje biel zaś u mnie - brązy i zieleń. Jestem ciekawa które kolory wolicie ;p 

Marta_03


3siostry 


Która aranżacja podoba się Wam bardziej? 
Dajcie nam koniecznie znać! 

10 komentarzy:

  1. Śliczne są te kwiaty! Że też ich wcześniej nie wypatrzyłam :o
    Chyba bardziej podoba mi się druga wersja, bo jest bardziej przytłumiona beżem, za co duży plus. Minimalnie zmniejszyłabym wazon z kwiatami, bo wydaje się monstrualny w stosunku do okna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Drugie bardziej mi się podoba, to połączenie zieleni z beżem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Love Both, but the styles of Marta_03 reminds me to a wedding

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie aranżacje piękne ale chyba bardziej podoba mi się Marty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej przemawia do mnie druga aranżacja. Ciepłe odcienie beżu i zieleń świetnie się komponują!

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się aranżacja nr 2, bo kocham beż połączony z zielenią. Kwiaty są śliczne, ładnie zrobione.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi podoba się propozycja Marty, druga też jest ładna ale mi nie podobają się te beżowe krzesła,dla mnie są po prostu brzydkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!