Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #38

9 komentarzy:

  1. Kolorystycznie podoba mi się, ale połączenie koszuli i tej sukienki nie za bardzo - koszula jest zbyt oversize przez co z górą sukienki dziwnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, na pierwszy rzut oka, koszula nie wyglądała tak opaśle jak na drugi. Ale kolorystyczne fantastyczne :) połączenie butow z sukienką też.

      Usuń
    2. Tak, kolory mnie kupiły :D

      Usuń
  2. ładna ale nie podobają mi się rękawy, jakoś dziwnie to wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale zdjęłabym ten naszyjnik bo moim zdaniem za dużo się dzieje przy głowie doll ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Odlotowa stylizacja ;D Ale bardziej skupiłam się na tym przepięknym makijażu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!