Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #37

10 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna,ale te buty są za ciężkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaz najlepszy, baardzo mi sie podoba! ❤ stylizacja rowniez mi sie podoba, chociaz buty faktycznie sa zbut masywne.. ale z drugiej strony dodaja charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się całokształt, wszystko jest spójne ze sobą. Według mnie buty tutaj fajnie się odnajdują.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna! nie lubię tych butów, ale tu pasują perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory fantastyczne, bardzo fajnie wykorzystana spódnica. Dodatkowo nawet marynarka, której nie cierpię, całkiem znośnie tu wygląda. :) Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny<3
    I te buty właśnie idealnie tu pasują, równoważą wielkie ramiona i mocną spódnicę:)
    I ta torebka do tego.. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie stylizacja jest zbyt kanciasta, ale wszystkie te elementy do siebie pasują i tworzą dobrą całość

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie, mam takie samo zdanie, co izolda1996-k.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, to jest fantastyczny look! Dla mnie buty idealnie tutaj pasują! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko pieknię ale czemu te buty? One jak dla mnie wszystko psują.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!