Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #7
Cześć!
Witam Was w kolejnej odsłonie Random Style Challenge!

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:


Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia postu: 4626

Na samym początku przeraziłem się różnorodnością wzorów i czułem, że stylizacja wyjdzie beznadziejnie. Kolorostyka Jeszcze jako tako, całkiem się zgrywa. Lecz wzory na pierwszy rzut oka kompletnie do siebie nie pasują.

Ale! podczas tworzenia stylizacji zorientowałe się, że wszystkie te artykuły razem na dollce nie wyglądają najgorzej!. Tym razem postawiłem na prostotę. Żadnego obracania, pomniejszania, tylko normalnie założone ubrania xd. Aby spoić całą stylizację do bazy, stworzonej z wylosowanych artykułów, dodałem czarny golf bez rękawów oraz zakolanówki. Cały outfit dopełniłem nerką oraz małą torebką założoną przez ramię, czarnymi rękawiczkami z wyciętymi palcami oraz delikatnymi kolczykami. 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba stylizacja.
Btw. dzisiaj będzie jeszcze jeden, bonusowy post ode mnie. :)
Do następnego ! 

5 komentarzy:

  1. Faktycznie rzeczy, które na pierwszy rzut oka "gryzą się" ze sobą, ale końcowy efekt jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze szczescie Ci dopisuje - rzeczy calkiem niezle sie trafiają;) efekt koncowy wyglada dobrze, jedyne co mi przeszkadza to te rekawiczki... szkoda tez, ze nie postawiles na wiecej kolorow

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Fajnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. od nerki do góry jest fajnie, ale reszta mi się nie podoba :S

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, ale jakoś tak średnio mój styl.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!