Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Antidote - Lookbook

Ostatnia kolekcja Antidote nie zrobiła na mnie większego wrażenia, jednak tak jak każdy, znalazłam coś dla siebie. Również naszej załodze udało się coś upolować. A w związku z tym, że niektórzy z nas mają teraz trochę więcej wolnego czasu przygotowaliśmy kilka propozycji jak wykorzystać Wasze perełki :) 

Praktycznie większość rzeczy dostępnych w dostawie jest totalnie nie w moim stylu i znając mnie raczej ich nie wykorzystam. Bardzo spodobała mi się jednak zielona bluzka i czarny golf z zielonymi wstawkami. Prezentują się naprawdę ciekawie i jak zobaczycie świetnie sprawdzają się w stylizacjach. 

FunOpler 



MajkaStar1999

Rockarolla_


Marta_03


Dajcie nam znać które stylizacja przypadła Wam do gustu :) 

11 komentarzy:

  1. Stylizacje Bartka i Michała jak zawsze są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja bardzo na czasie, ale bardzo mdła, nijaka i bez szału...\
    Pierwszy look Michała i pierwszy look Marty są fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej do gustu przypadła pierwsza stylizacja Marty, pierwsza od Bartka i obie Michała - wszystko bardzo spójne jest ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnia była ta kolekcja, kupiłam dwie rzeczy

    Najbardziej podobają mi się stylizacje Marty, zwłaszcza druga ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja nie jest najgorsza, jest sporo modnych rzeczy. Coz moj wybor ubran jednak nie pokrył siw z tym zalogi bloga xd lookbook bardzo udany, jedynie niezbyt przypadly mi do gustu dwie stylizacje... pierwsza od FunOpler (nje podoba mi sie gora stylizacji) i pierwsza od Rocki (to chyba przez ten plaszcz i kombinezon, za ktorym nie przepadam) 😅

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że kolekcja niezbyt przypadła mi do gustu to Wasze stylizacje są Genialne! Każda inna i wyjątkowa. FunOpler i jego druga stylizacja sztos!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja bez szału ale każdy mógł wybrać coś dla siebie. Wszystkie stylizacje fajne ale dla mnie pierwsza Marty the best!

    OdpowiedzUsuń
  8. beznadziejna ta kolekcja,nic nie kupiłam, jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga Bartka,obie Michała, druga Rocki i obie propozycje Marty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Tal limonkowa bluzka jest super, chociaż to pierwsza stylizacja Marty jest (najbardziej)cudna i nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że kolekcja nie wyszła najlepiej to poradziliście sobie z ograniem tych rzeczy, brawo :) Super stylizacje.

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda stylizacja ma coś w sobie, co przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!