Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Przestań bać się tego, co może pójść źle. Skup się na tym, co może pójść dobrze.

Hej i czołem kochani! 
Jak minął Wam tydzień? Co ciekawego porabiacie? Ja w sumie cały czas rysuje, chcę trochę nadrobić, żebym jak to wszystko minie mogła spokojnie spędzić trochę czasu poza domem. 

Wnętrze które dziś chce Wam pokazać zostało stworzone specjalnie dla Agi i możecie je znaleźć u niej w apartamencie. Według mnie wyszło takie przestronne i schludne, do tego uroku całości dodaje widok za oknem. Mi osobiście naprawdę się podoba ta aranżacja. Myślę, że mogła bym takie wnętrze mieć u siebie w domu. 
A jak Wam się podoba? 

Chciałam też Wam powiedzieć że czytam wszystkie wasze komentarze, ale niestety nie mogę odpisywać. Nie wiem w czym jest problem...  


5 komentarzy:

  1. Aranżacja wydaje się prosta, ale bardzo przyjemna. Lubię wnętrza spod Twojej ręki :)
    Ja za to cały czas czytam książki, nadrabiam zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i miła dla oka aranżacja :)
    Mój tydzień był przyjemny, połączyłam zajęcia zdalne z netflixem i grami ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie to wnetrze! Zwlaszcza ta czesc od drzwi do okna :) fajnie wygladaja tutaj te krowie akcenty :D u mnie nagle nauka sie zwalila na glowe... i zajęcia w domu :l a mam ochote oddac sie ogladaniu spektakli...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!