Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF Luty

Witajcie kochani! 
W tym miesiącu udało mi się w końcu policzyć Wasze komentarze i zaktualizować Elitę QoF. Większość z Was jak zawsze bardzo skrupulatnie komentowała nasz posty za co bardzo dziękuje! Musiałam usunąć jedynie jedną osobę GirlEwelina. W Elicie QoF witamy Jula145.  Jak zawsze przygotowałam dla Was tabelkę którą chciałam Wam udostępnić jednakże mój laptop się zbuntował. Jak tylko mi się to uda to Wam ją tu wrzucę. 



W tym miesiącu chce nagrodzić wszystkich z listy. Osoby które skomentowały najwięcej postów w tym miesiącu czyli Metalka777, anulcia345 i Karolinaaa2222 zgarniają po 50sd! 
Resztę zapraszam po odbiór 25sd. 
Wystawcie rzeczy z rezerwacją na konto 3siostry bądź napiszcie mi w komentarzu co mam Wam kupić. 

Wszystkim gratuluję i zapraszam do dalszej zabawy! 


5 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!