Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #10
Hejka!
Witajcie w kolejnej odsłonie Random Style

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:


Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia postu:4660


Hmmmm.... Artykuły, które wylosowałem.... są na pewno ciekawe i zgrywają się kolorystycznie. Ale bardzo się przeraziłem gdy zobaczyłem te ubrania obok siebie w apartamencie. Obawiałem sie, że nic ciekawego z tego nie stworzę. A jeżeli już coś stworzę to będzie wyglądało słabo. 

Lecz po paru minutach bawienia się tymi ubraniami, zmniejszania ich, obracania wyszedł mi całkiem ciekawy top, z którego jestem mega zadowolony. Top powstał z wylosowanych rzeczy (spódnicy, płaszcza), sukienki Off-White, musztardowego topu oraz błękitnej sukienki z jednym ramieniem. Do tego wszystkiego dołączyłem wylosowane jeansy, delikatne kolczyki oraz kolorystycznie zgrywające się buty. 

Co sądzicie o stylizacji? 
Dajcie znać w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem wersji końcowej, a początkowych trzech elementów. Nie pasuje mi trochę połączenie bardzo eleganckiej, niebieskiej bluzki z tymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
  2. szok! góra stylizacji wyszła niesamowicie :) ze spodni zrobiłabym też coś innego, bo mi się one po prostu nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra ciekawa, podziwiam kreatywność, ale te spodnie do mnie nie przemawiają:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie to dla mnie jakiś kosmos, są przedziwne :D Góra mi się podoba, bardzo fajnie Ci to wyszło

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorarobi wrazenie, dobrales tez ladne kolczyki, ale te spodnie sa koszmarne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten płaszcz, uwielbiam tę spódnicę, ale te spodnie to totalnie nie moja bajka.
    Cieszy mnie jednak jak dziwaczne połączenie z tego powstało. Nigdy nie wpadłabym na pomysł stworzenia z tych rzeczy tak kreatywnego topu :) dodatkowo ekstrawaganckie buty z czubem, klasa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalnie, ekstrawagancko, bardzo pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!