Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zazdrość to słabość, a odczuwa się ją jedynie wtedy, kiedy człowiek czuje, że rywal jest jej godzien.

Hejka moi drodzy! 
Znowu ostatnio nie było postów ode mnie, ale nie czuje się za dobrze, byłam na zwolnieniu i nie miałam ani ochoty ani siły na stardoll (uspokajam, to nie koronawirus ;p). Przy życiu trzyma mnie myśl o tym, ze już niedługo powinno zrobić się cieplej i może poczuję się wtedy lepiej. A jak tam u Was? Też tęsknicie za ciepełkiem i słońcem?
Większość z Was ma teraz wolne, jestem ciekawa co będziecie porabiać (bo liczę na to że jesteście rozważni i pozostaniecie w domu). Dajcie znać jakie macie plany, może będziecie coś czytać albo chcecie poświęcić ten czas swojej pasji?
A może chcielibyście jednorazowo sprawdzić się w roli redaktora QoF i napisać jakiś fajny artykuł - jeżeli tak to zapraszam na priv :)
Pamiętajcie jednak o rozwadze w tym czasie i o tym by dbać o siebie i bliskich. 

Dzisiejsza aranżacja jest dosyć pusta jak na mnie ;p Ale przyznam szczerze, że mimo to bardzo mi się podoba. Jest nietypowa również ze względu na kolorystykę. Wiecie, że ja raczej stawiam na stonowane kolory, ale myślę, że w tym wnętrzu turkus/zieleń sprawdza się naprawdę dobrze! 


Koniecznie dajcie mi znać jak Wam się podoba! 

9 komentarzy:

  1. U mnie za oknem słoneczko i w miarę ciepło, ale w związku z sytuacją jakoś nie za bardzo chcę wychodzić na zewnątrz. W planach mam na bieżąco przygotowywać rzeczy na uczelnie, które (niektórzy) wykładowcy zadali nam w e-learningu i dokształcać się :D Plus jeszcze popracuję, bo mam możliwość pracy zdalnej więc jestem uratowana.
    Wnętrze na pierwszy rzut oka wydaj się proste, ale po dłuższym czasie zielone dodatki fajnie urozmaicają pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się nie wychodzić ale do pracy niestety chodzić muszę osobiście. Na szczęście udaje mi się unikać tłumów i ciągle dezynfekuję ręce. Musimy się jakos trzymać i nie popadać w paranoję - to jest najważniejsze.

    Aranżacja śliczna, chociaż nie lubię grafiki tego łóżka.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. właśnie zauważyłam, że stolik z drewna powinien być za łóżkiem, bo na nie wchodzi (?)

      Usuń
  4. Wnetrze byloby calkiem ladne, gdyby nie to biale lozko. Za bardzo sie wyróżnia... brakuhe tez mi poduszki na tym fotelu ale to drobiazg akurat ;) ogolnie to bardzo dopracowany pokoj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj pierwszy raz od wtorku wyszłam na miasto zrobić zakupy. Ale normalnie w ciągu dnia wychodzę, ponieważ mam psa. :) Przez okres siedzenia w domu zaczęłam czytać książki, które wypożyczyłam wcześniej, ale nie było okazji by usiąść i je uważnie doczytać.
    A aranżacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wnętrze jest ślicznie! Dziękuję za inspiracje do stworzenia nowej sypialni :) już od dawna kompletnie nie miałam pomysłu na wykorzystanie tej turkusowej sofki, do niczego mi nie pasowała :/ Mam nadzieję że nie przesadziłam z tą "inspiracją". Chętnię usłyszę szczerą opinię, więc zapraszam do mnie, reniulka93

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!