Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
FunOpler x Balenciaga


Ostatnio odbył się pokaz Balenciaga fall/winter 2020/2021. Pokaz spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłem odtworzyć 3 sylwetki z wybiegu na stardoll. Warunek był jeden - zero przerabiania ubrań w programie graficznym. Wyszstkie outfity które poniżej zobaczycie są stworzone na sd, bez żadnych przeróbek komputerowych. Załączę również kilka(naście) sylwetek, które bardzo mi się spodobały. 

Miłego oglądania.










Podoba Wam sie taka forma postów? Chcielibyście zobaczyć od czasu do czasu takie posty? Która stylizacja podoba Wam się najbardziej?
Dajcie znać co uważacie.

6 komentarzy:

  1. Jeej, świetny post, ja chcę więcej. Sama nie śledzę pokazów mody, dlatego takie posty jak ten dla mnie to bomba!
    Najbardziej mi się podoba ostatni czarny look - wersja realna i stardollowa są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie pomysl na post. Co do Balenciagi to nie przepadam az tak za ta marka. Sa pewne ubrania, ktore chce miec w swojej szafie, ale jednak jest to znaczna mniejszosc. Wedlug mnie najlepiej wypadl 1 i 3 look. Jestem pod wrazeniem :) odnosnie wybranych przez Ciebie propozycji z wybiegu to wybieram outfit z czarnym futrem oraz ten z polyskujacym czerwonym plaszczem. Przyznam, ze pierwszy i siodmy sa paskud e.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Szczerze zawsze się zastanawiałam skąd stardoll bierz te ciuszki. Gdyby nie blog to bym w życiu sie nie dowiedziała

    OdpowiedzUsuń
  4. esktra<3 chętnie zobaczę więcej postów tego typu!
    wszystkie stylki mi się podobają, serio!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Geniaaalne! Chcę więcej takich postów. Ja na co dzień nie przeglądam pokazów, dlatego cieszę się, że Ty w skrócie to ukazałeś, bo dobrze mieć chociaż minimalne rozeznanie. Wszystkie odwzorowania wypadły świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW WOW WOW aż nie wiem co napisać!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!