Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Antidote
Dziś rano do Plazy trafiła limitowana kolekcja Antidote. Myślę, że tak jak i dla mnie, tak i dla wielu z Was było to zaskoczenie ponieważ limitowane dostawy pojawiają się raczej po południu. Ja dziś siedzę w pracy więc zajrzałam i udało mi się kupić wszystko co chciałam. Kolekcja objęła jedno piętro, a ceny według mnie są całkiem okej. 
A jak Wam podobają się rzeczy? Zdążyliście kupić to co chcieliście? 



Osobom będącym w Elicie QoF przesłałam skromne upominki z kolekcji. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam :)
Również aktywne osoby z redakcji dostały ode mnie upominki. 


KONKURS 
Stwórz stylizację z wybraną rzeczą z kolekcji Antidote. 
Do zgarnięcia 50sd
Zalinkowane i podpisane prace zostawcie w komentarzu.
Na zgłoszenia czekam do 18.03

Aby wziąć udział musisz obserwować QoF. 

15 komentarzy:

  1. dziękuję za naszyjnik :) a co do kolekcji to mi ona się nie podoba,nic dla siebie nie znalazłam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest ok, nakupowałam masę rzeczy, bo też są dosyć tanie. :) Jak będzie z ich zastosowaniem, to już zupełnie inna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja nie jest jakaś wybitna, ale znalazłam kilka rzeczy dla siebie - beżową bluzeczkę i niebieskie blezer, zastanawiam się jeszcze nad dwoma/ trzema rzeczami. Ceny są bardzo przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbawilo mnie to ze nie będąc ss udalo mi sie kupic body i koszule z dekoltem w ksztalcie litery v :) mam jeszcze naszyjnik i skarpetki od przyjaciela :) kolekcja nie jest rewelacyjna ale zawiera kilka fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się 3 rzeczy ale na jedną nie zdążyłam. Kupiłam blękitny blazer i limonkową koszulę. Dziękuję za prezent ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. https://zapodaj.net/91bfaf158d9cc.png.html
    Zdążyłem tylko na jedną rzecz

    OdpowiedzUsuń
  7. straszna kolekcja! w ogóle mi się nie podoba.. nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła nic, ale nie zmienia to faktu, że totalnie nie, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja taka sobie.
    https://zapodaj.net/83c78bc00cbd2.png.html

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bywały lepsze, ale nie jest jakoś super zła :)

    https://i.imgur.com/k5wV7ew.png

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  11. https://prnt.sc/rhzrfl
    marta_03

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!