Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kuchenne rewolucje + Konkurs



Cześć kochani!
Tutaj po drugiej stronie ekranu Klaudia, na stardoll klaudialigenza. Pojawiam się dziś z postem dla Was jako nowa/stara redaktorka. Cieszę się, że mam znowu możliwość tu gościć i pokazać Wam swoje wnętrza oraz inspiracje. Chciałabym jednak aby to nie było jednostronne, liczę również, że i Wy pokażecie mi na co Was stać! :) Będę tutaj zamieszczać posty na różne tematy i organizować pod każdym postem konkursy z nagrodami. 

Aranżacja
Przechodzę więc do dzisiejszej aranżacji. Jest to przestronna kuchnia wraz z jadalnią, w jasnych kolorach.  
 Jak Wam się podoba? ♥

Inspiracje 

Inspiracja: http://www.mintyinspirations.pl/2019/03/modna-biaa-kuchnia-z-jadalnia.html
Konkurs
Zasady będą proste, a mianowicie :
♥ wykonujecie aranżację wnętrza na Temat: ,,Kuchenne rewolucje", u siebie lub u mnie w apartamencie
♥ gotową i podpisaną pracę linkujecie na stronie typu imgur.com i link wstawiacie w komentarzu pod tym postem
♥ czekacie na wyniki, które pojawią się w poście w następnym tygodniu 

Nagroda  dla najlepszej pracy: 
50stardollarów + decor niespodzianka 

16 komentarzy:

  1. Świetna aranżacja! Bardzo mi się podoba, jest bardzo przestronnie i ładnym stylu. Czekam na więcej takich cudeniek ;) No i witam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z tej aranżacji podoba mi się kącik jadalny, przy oknie. Nie rozumiem tego przejścia (biały panel, a od razu obok wyspa), bardzo małe przejście, które jest to niepraktyczne... Nie lubię też, że wszędzie są dwa rodzaje krzeseł/foteli.. Na pierwszy rzut oka jest ładnie, ale jak dla mnie za dużo wszystkiego..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm a do kiedy trwa konkurs? ;) co do kuchni to jestem pod wrażeniem, ja nie potrafie dekorowac tak duzych przestrzeni na stardoll. Podoba mi sie barek i kacik za bluszczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://imgur.com/uVvOaDW

      Zależało mi na stworzeniu kuchni w kawalerce millennialsa, gdzie więcej jest spory bałagan i masa roślin doniczkowych. Mebli oczywiście niezbyt dużo, takie mieszkanka nie należą do największych ;)

      Usuń
  4. prawa strona jest bardzo ładna,ale lewa nie bardzo,nie rozumiem po co ten stolik z dwoma fotelami,wg mnie jest tu niepotrzebny,ta kolumna która przedziela pomieszczenia też wygląda średnio,lepiej by tu wyglądała może jakaś ścianka działowa

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolumna, gdyż chciałam aby była to otwarta przestrzeń pomiędzy jadalnią a kuchnią. Co do foteli, miała to być strefa deserowa/kawiarniana.

      Usuń
  5. Podoba mi się to wnętrze ale nie do końca. Coś jest nie tak z podłogą i trochę zaburzone są proporcje w niektórych miejscach. Niemniej ja kompletnie nie umiem urządzać wnętrz więc podziwiam i tak :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. witam w redakcji!
    podziwiam za zagospodarowanie tak dużego wnętrza. najbardziej podoba mi się kącik jadalniany. kolory są świetnie dobrane. podoba mi się też forma postu, małe obrazki z boku zwracają uwagę na detale

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wnętrza szkoda że nie mam talentu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wnętrze mnie powaliło! Jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie było proste zadanie :D
    https://zapodaj.net/5ecfd8118818f.jpg.html

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!