Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wiosenny Lookbook


Witajcie kochani! 
Z okazji pierwszego dnia wiosny nasza załoga przygotowała dla Was mały lookbook. Jako temat przewodni wybraliśmy kolor błękitny, który dla mnie jest jednym z dwóch kolorów tego sezonu. Zarówno na stardoll jak i w mojej realnej szafie pojawiło się trochę ubrań w tym kolorze i muszę przyznać, że bardzo się polubiliśmy. 


W naszym lookbooku zobaczycie różne odcienie niebieskiego i dosyć zróżnicowane stylizacje dlatego wydaje mi się, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie. Ja osobiście jestem zakochana w zwiewnej stylizacji od Marty i propozycjach od Michała. Idealnie trafione w mój gust :) A które Wam się spodobały? Dajcie nam koniecznie znać! 


Marta_03


FunOpler 


MajkaStar1999



GirlEwelina 


RockaRolla_



8 komentarzy:

  1. błękit to nie moje kolory,wolę jakiś granatowy...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się propozycja Marty,ale bez tych spodni i druga Michała...pozostałe wgl nie w moim stylu albo jest czegoś za dużo

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor sam w sobie piękny, ale totalnie do mnie nie pasuje i go w realu nie noszę :D
    Stylizacje całkiem fajne, moje ulubione to te od MajkiStar niemniej zgadzam się z martusią

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zgadzam się z martusią. Zamysł fajny, ale jakoś żadna stylizacja do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham błękitny, ale inne odcienie niebieskiego też :D
    Najbardziej spodobała mi się stylizacja Rocki i pierwsza Bartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kolor, ale w rzeczywistości go raczej nie nosze... look Marty jest przepiękny, w ogole ta sukienka jest sama w sobie genialna :) funopler coz to nie moj styl...Majka tym razem tez nie... u W. piekna jest ta suknia, oczywiscie uwielbiam bluzke z drugiej stylizacji, ale tych rajstop nie moge zniesc xd u Rocki byloby super gdyby nie ta jeansowa narzutka z koronka... nie pasuje tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. MajkaStar1999 TA PIERWSZA STYLIZACJA, PO PROSTU MIŁOŚĆ

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!