Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #9
Cześć!
Witajcie w kolejnej odsłonie Random Style

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły
Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia postu:4657

Kolorystycznie wylosowane artykuły wyglądają spoko. Taka basicowa baza kolorów. Natomiast same ubrania średnio mi się spodobały. Jeansowy kombinezon i rajstopy jeszcze przeżyłbym, lecz biała sukienka do tego to tak średnio mi pasowała.
Ale udało mi się coś wymyślić. Z pomocą przyszły mi białe panele ze Stardesign. Jako że  w trendach są szerokie ramiona, postanowiłem kombinezon powiększyć. Na kombinezon zarzuciłem skórzane spodenki, a pod nie wylosowane rajstopy. Z białej sukienki postanowiłem zrobić golf pod koszulę. Stylizację uzupełniłem dwiema torebkami przez ramię oraz czarnymi butami od Balenciagi.

Co sądzicie o stylizacji? Dajcie znać co myślicie!

9 komentarzy:

  1. stylizacja wygląda super, brakuje mi paska w tali, bo w tej okolicy trochę dziwnie to wygląda. dodałabym może jeszcze jakieś kolczyki lub okulary by dopełnić look

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja, ale faktycznie brakuje paska i jakiś kolczyków, zrezygnowałabym z jednej torebki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co przyszło mi do głowy to, że jest to grzeczna stylizacja. Naprawdę fajnie wygląda połączenie tych rzeczy, chociaż na pierwszy rzut oka kombinezon i sukienka się wykluczają.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanem takich torebek, ale reszta stylizacji bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty są cudne, dodatkowo super komponują się krótkimi spodenkami i torbami przez ramię. Właściwie - to wszystko wygląda tak dobrze i przy okazji w sposób nieprzesadzony, że raczej mogłabym to założyć nawet na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, mega pasuje tu ta fryzura :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Wylosowane rzeczy calkiem niezle ;) stylizacja bylaby naprawde dobra gdyby troche zmienic dodatki... dodac pasek, o ktorym mowa powyzej, zrezygnowac z jednej torebki na rzecz jednej malej i wymienic buty... jak dla mnie te sa okropne. Baza sama w sobie dobrze wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, szczególnie góra i buty.

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!