Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Obudź wnętrze z zimowego snu - wyniki konkursu

I miejsce i 100 sd zdobywa aranżacja JagoodaAngel



II miejsce i 50 sd zdobywa aranżacja reniulka93



III miejsce i 25 sd zdobywa aranżacja Pati-1997



Wyróżnienie i 20 sd zdobyła aranżacja klaudialigenza




Dziękuję wszystkim osobom za udział w konkursie.
Pozostali uczestnicy konkursu otrzymają jeszcze dziś upominek firmy DECOR do swojego apartamentu

Po odbiór nagród zgłaszajcie się w mojej księdze gości
missmariksza

9 komentarzy:

  1. Gratulacje! bardzo ładne wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są wszystkie te wnętrza, gratuluję :D Ja niestety jestem totalnie słaba w aranżacjach

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, piękne wnętrza ! Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokoj z wyróżnieniem jak dla mnie najlepszy, moge taki miec w rzeczywistości:) III miejsce tez w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! szkoda ze nie mam takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wszystkich :) Dziękuję za nagrodę! ♥ To naprawdę niesamowite uczucie zostać wyróżnionym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się pokój z III miejsca i pokój wyróżniony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i gratuluję pozostałym osobom :)

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najlepsza reniulka93. Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!