Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #8

Hej!
Witajcie w kolejnej odsłonie Randoma!

W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:
Liczba ubrań w szafie w momencie tworzenia postu: 4648

Muszę przyzać, że byłem całkiem zadowolony z rezultatu losowania. Może oprócz tego topu z Tingeling, bo jest trochę taki.... meh. Ale reszta całkiem mi sie spodobała i od razu miałem koncepcje jak je wykorzystać.
Jako, że mam w szafie drugie, identyczne futerko postanowiłem je powiększyć i dodać do stylizacji. Z wylosowanego topu oraz sukienki o podobnym kolorze zrobiłem golf z falbanami. Dołożyłem do tego fuksjowe, krótkie spodenki. Stylizację dopełniłem fuksjową torebką, krzyształkowymi kolczykami oraz kobaltowymi, futrzanymi kozakami. 

Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba :)
Do następnego.

6 komentarzy:

  1. Wylosowane rzeczy wyglądają naprawdę fajnie i stylizacja z nimi też mi się podoba, ale jakoś nie podszedł mi dół - przeszkadzają mi te kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty chyba psuja caly efekt, to wszystko przez ten niski stan... mysle tez ze za duzo tutaj futrzanych elementow... kozaki do wymiany. Plus za kolorystyke

    OdpowiedzUsuń
  3. góra stylizacji jest bardzo ładna,ale dół mi się nie podoba,te szorty kiepsko zostały wykonane

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się:( wszystkie ciuchy wyglądają jak losowo wyjęte, a nie tylko te 3:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałeś bardzo trudne zadanie. Kolorystycznie nawet jest ładnie. Według mnie dół jest trochę słaby, te futrzane buty wymieniłabym na jakieś inne.
    Ogólnie sam dział mnie się podoba. Możesz w nim zmierzyć się z ubraniami, których wcześniej nie używałeś, a także rozwinąć swoją kreatywność jeszcze bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!