Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ach, te wiosenne wieczory, kiedy dowiadujemy się, że nas nie ma!
Witajcie misie! 
Jak minął Wam ten tydzień? Co porabiacie by umilić sobie czas kwarantanny? Ja nadrabiam teraz wiele zaległości. Dużo rysuję, trochę pograłam w simsy, a w następnym tygodniu planuje porządki w domu. Ale tak szczerze to przeraża mnie to co będzie następstwem tej sytuacji. No i trochę brakuje mi możliwości wyjścia do restauracji.. Ja tak kocham jeść a mieszkam na odludziu i nic tu nie dowożą... 

Tą aranżację wykonałam tak naprawdę specjalnie by wykorzystać ten cudny stół. Jak tylko zobaczyłam go w dostawie LE wiedziałam, że musi być mój. Wydaje mi się, że jest naprawdę fajny i ciekawie wygląda. 

Co myślicie o tym wnętrzu? Kupiliście ten stół? 

8 komentarzy:

  1. bardzo klimatyczna aranżacja. Stół jest genialny! Ja mam masę zajęć zdalnych, wykładowcy zasypują zadaniami. Aczkolwiek mam trochę czasu na grę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co mnie w tej aranżacji boli, to ten bluszcz na ścianie. Wygląda tak plastikowo-bajkowo przy tych wszystkich dopasionych meblach. Jest fajnym, roślinnym motywem, ale jakość nie jest powalająca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wygląda to wnętrze! Nie kupiłam tego stołu, bo nie urządzam za bardzo apartamentu, ale jest naprawdę dobrze wykonany.
    Chyba najbardziej brakuje mi spacerów (teraz taka ładna pogoda jest..), kina (wszystkie premiery z początku marca, które chciałam obejrzeć uciekną) no i restauracji - też lubię dobre jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna aranżacja :) jedyne co mi się nie podoba to ten bluszcz na ścianie..ja jestem na l4 teraz bo chora jestem więc siedze w domu i zamulam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba ten bluszcz, chociaż zmniejszony może wyglądał by lepiej :D Super aranżacja.
    Mega mi się nudzi przez tę kwarantannę, ale chociaż mogę się wyspać.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. W czasie kwaratanny na wlasnw zyczenie mam okropny plan dnia, musze sie lepiej zorganizowac... na brak zajec moze nie narzekam, ale na ich jakosc juz tak :l to wnetrze jest naprawde ladne, tylko ten bluszcz.. zgodze sie ze wyglada nieco plastikowo i kiczowato 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w czasie izolacji nadrabiam zaległości i wykorzystuję maksymalnie czas na przygotowania do poprawy matury.
    A bluszcz faktycznie nie wygląda najlepiej, natomiast całokształt aranżacji bardzo mi się podoba, szczególnie zestawienie kolorystyczne.

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!