Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Życie zaczyna się dopiero jesienią, kiedy robi się chłodniej.
Witajcie moi drodzy! 
U mnie po wakacjach przyszedł czas na pracę. Muszę przygotować sporo ilustracji. Mimo, że do świąt jeszcze dużo czasu to ja muszę już przygotowywać lale, żeby wcześniej na spokojnie można było wszystko zrobić. Przez to również tu jest mnie mniej za co Was przepraszam. Jak tylko skończę to obiecuje, że coś fajnego zorganizujemy :) A może chcielibyście coś konkretnego? Dajcie nam znać! 


6 komentarzy:

  1. Piękna, wszystkie zawarte kolory to moje ulubione ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym takie wnętrze w domu! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłaś mnie tymi roślinami<3 Czuję tutaj takie delikatne lata 60, bardzo podoba mi się galeria (w tym twój obraz;)) i połączenie różnego rodzaju drewna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze jest bardzo pięknę. Sama chciała bym mieć taki talent jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatycznie tutaj, usiądę obok kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne,idealnie zadbalas o detale

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!