Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
THE 2019 MONTHLY SCAVENGER HUNT - wrzesień
Witajcie we wrześniu!*
Podobnie jak miesiąc temu mam nadzieję, że macie ochotę udać się na wyprawę poszukiwania skarbu. Wrześniowa statuetka jest już do znalezienia na Stardoll. Aby ją znaleźć macie dwie drogi do wyboru. Jedna z dróg to przekopanie całej strony i odnalezienie statuetki samodzielnie. Jeśli jednak ten sposób wyprowadziłaby Was "w pole", możecie skorzystać z drugiej drogi. Druga droga to rozwinięcie treści postu. Jest tam podane w trzech krokach jak znaleźć statuetkę.


1. Wchodzimy w zakładkę "Design".

2. Po wykonaniu kroku pierwszego, klikamy na białym pasku "Hair".

3. Po znalezieniu się w "Hair" musimy przewinąć stronę trochę do dołu gdzie możemy zauważyć statuetkę. Klikamy i gotowe!
*połowie września

7 komentarzy:

  1. Akurat udało mi się go przypadkowo znaleźć samej, ładny jest. Z resztą i tak zbieram wszystkie bo ciekawa jestem co dostaniemy pod koniec.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten plaszcz jest zbyt ladny jak na darmowke haha podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle kiedy przypada pierwszy dzień miesiąca lecę i szukam pantofelka. Futerko jest przepiękne i praktycznie go nie zdejmuje tak się w nim zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Bóg ci to w dzieciach wynagrodzi!!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!