Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #12

9 komentarzy:

  1. A dopiero co byłam na twoim koncie i widziałam tą stylizację. Jest zabójcza. Taka tajemnicz. Bardzo mi się podoba chociaż ja bym dała inne buty. Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dosyć marna. Makijaż interesujący, ale wkasany sweter w połączeniu z tymi butami to trochę jak cosplay stracha na wróble. Takie pierwsze skojarzenie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. wywaliłabym te koszmarne leginsy i kapelusz,reszta jest fajna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda super tylko te leginsy mi tu nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również oglądałem ten look w twoim apartamencie i również mi się podoba. Ewentualnie zamiast tych leginsów użyłbym tych koronkowych o tym samym fasonie z tej samej kolekcji LE, myślę, że wzór fajnie dodatkowo ożywiłby tę stylkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, fajna kolorystyka i przyjemny look dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita! Nawet pomimo tego kapelusza i legginsow ktorych w ogole nie lubię xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!