Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
october

7 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się. Ta sukienka z tymi bluzkami źle wygląda. Beret z niczym się nie komponuje. Góra=zima, dół=lato, jakby dwie stylizacje w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi również stylizacja się nie podoba,nie podoba mi się to co się dzieje w okolicach talii,tam gdzieś coś wystaje,to jakieś dziwne wycięcia

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mi również się nie podoba. Z tą sukienką jest coś bardzo nie tak :|

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysl moze byl dobry,ale ta sukienka nie uklada sie dobrze... Beret chyba zbedny. Mysle tez,ze te dlugie rekawy rowniez nie sa konieczne ;) lepiej byloby postawic na bialy+czarny i zlote dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba cała stylizacja, dobrze dobrana kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmmmm.... nie wiem. Nie pasuje mi ta sukienka oraz torebka. Coś bym jeszcze pokombinował przy niej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekombinowane. Najlepiej jak by nie było tej bluzki oraz beretu

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!