Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #15

11 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja :) Dużo wzorów, ale w żaden sposób się to nie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dół mi się podoba,góra kompletnie nie,za dużo tych wzorów....makijaż jak zwykle bardzo ładny :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. ta stylka to złoto! uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż, to ideał! Stylizacja nie w moim guście, nie lubię "skarpet" i spódnic, kiedy się nie pokrywają, i widać "skarpety". Dla mnie zbyt wiele wzorów i kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaz genialny,dol stylizacji rowniez :) ale gory nie kupuje xd dodam jeszcze ze podobaja mi sie zdjecia z dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. yas!
    Nie jestem fanem takiego stylu, ale tutaj wygląda to obłędnie<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co mam powiedzieć na temat tego makijażu. Jest trochę tak jakby nudny i przesadzony. Stylizacja jest fajna ale te skarpetki mi się nie podobają w tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się, bo nie jest w moim stylu. Makijaż wydaje się być rozmazany :/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Nic bym nie zmienił.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze tu zajrzeć i zobaczyć Twoje stylizacje! Genialny look, genialny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!