Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
waves

10 komentarzy:

  1. Jest super, co prawda wybrałabym inne buty, bo ani w prawdziwym świecie, ani na Stardoll ciężko mi się przekonać do odkrytych palców (dziwactwa, wiem), ale spodnie i koszulę (z jakiego to sklepu?) uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie to Balenciaga Tribute, a koszula Evil Panda:) dziękuję!

      Usuń
  2. Super! Bardzo ładne spodnie i ciekawa torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonuje mnie takie polaczenie. Naszyjniki na tle tej kratki nie wygladaja ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to całkiem mi sie podoba. Wydaje się jakoś lekko pusta, ale jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka ta twoja stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprawna stylizacja... Podoba mi się dobór biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja bardzo ale to bardzo podobają mi się spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo ładna! genialnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!