Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W05L02- "Haus Of Dynasty"
Nareszcie spodnie! Look z którego nie jestem do końca zadowolony, ale podoba mi się to coś co zrobiłem ze spodniami. Uwielbiam tę marynarkę, ale znalezienie tylnej części w pasującym kolorze graniczyło z cudem, ostatecznie za doll znajduje się poduszka... Ostatnio na Stardoll bardzo lubię połączenie zieleni z różem, nie wyobrażam się tak ubrać w realu, ale na dollce wygląda to pięknie. Koniec mojego pisania o wszystkim i o niczym, teraz Wy coś napiszcie w komentarzu!

+W tym tygodniu nagrodę zgarnia: Blackdzaniels Zgłoś się w mojej Księdze Gości!

16 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ta stylizacja podoba mi się w całości, świetna ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos nie przepadam za tymi jeansami,buty tez niezbyt w moim stylu. Wiem,ze nie sa to te paskudne japonki na obcasie,ktore sa ostatnio modne, ale jakos te buty mi sie z nimi kojarza 😅 gora stylizacji za to prezentuje sie bardzo dobrze, najbardziej lubie tutaj uzycie bizuterii i braletu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie miało wyglądać jak te japonki na obcasie. Początkowo byłem do tego trendu sceptycznie nastawiony, ale teraz mi się podoba i liczę na jakąś ich wersję w LE;) Pierwszy raz z naszyjnikiem i pierwsza udana próba ze stanikiem. Dziękuję:)

      Usuń
  4. Nie lubię tych spodni, marynarka jest super, japonki mogą być i pasuje tutaj ta śliczna maleńka torebusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta torebeczka znajduje się w moim TOP3 jeśli chodzi o torebki na sd, no i marynarka jest cudna (ten kolor!). Dziękuję:)

      Usuń
  5. Fajna stylka, tylko bolą mnie wystające szpilki :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzyłem połowę szafy, bo właśnie chciałem, żeby tak wystawały:(
      Dziękuję<3

      Usuń
  6. Jak dla mnie jest bomba. Na dol oczywiście ale w realu w rzyciu bym nie pokazała brzucha itd. :) Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nic bym nie pokazał, ale ostatnio jakoś się otwieram na nowe doświadczenia.
      Dziękuję:)

      Usuń
  7. Mi się całość bardzo podoba, fajnie ze również makijaże dopsowywujesz. No jedynie buty pewnie dała bym inne, nie cierpię takich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo! Staram się, ale nie zawsze mi się chce albo nie zawsze mam wenę na te makijaże.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!