Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Balenciaga Boots
Zacząłem od pierwszej stylki, którą stworzyłem do innego posta, ale jakoś tak wyszło, że znalazłem sukienkę ze stylki numer dwa i stwierdziłem, że jednak stworzę Duet z botkami Balenciagi. Wiem też, że połączenie sukienki w kwiaty z tymi butami widzieliśmy już setki razy, aczkolwiek ja też chciałem to zrobić:) Koniecznie kupcie torebkę HB inspirowaną projektem Pady- jest wspaniała!
1 Kolczyki Alexander Wang | Golf Museum Mile | Top Young Hollywood | Sukienka LE | Torebka Stardoll Feat. | Pończochy Velvet OrchidHB | Botki Stardoll Feat. 

2 Kolczyki LE | Koszulka Subcouture | Sukienka Subcouture, LE | Pasek LE | Torebka Velvet OrchidHB | Botki LE 

10 komentarzy:

  1. druga stylka jest świetna! pierwsza to pomyłka. nic do siebie nie pasuje+nawet makijaż się nie dopasowywuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga jest idealna, uwielbiam tę sukienkę ♥ Pierwsza niestety nie podoba mi się, przez te pończochy i buty :|

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest średnia, druga bomba.

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja jest świetna :) aż chyba poszukam tej sukienki :D pierwsza stylizacja jest brzydka,te zakolanówki są paskudne i nijak nie pasują,bluzka w pepitkę również jest tu niepotrzebna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie wlasnie pierwsza bardziej podoba! Dzieki tej pepitce jest bardzo nietypowa i przykuwa wzrok. Z dodatkow tylko nie pasuja mi podkolanowki,ja po prostu nie lubie ich koloru ;) Makijaz oka jakos mocno mi nie przeszkadza, choc mysle,ze najlepiej byloby bez makijazu :) Druga bardzo dopracowana, swietnie wyglada z makijazem :D podoba mi sie sposob w jaki obrociles torebe - wyglada to o wiele lepiej niz w wersji jaka dali nam admini. Niebawem chyba zdecyduje sie na jej zakup,tym bardziej ze polecasz =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że druga to taka stylizacja, która spodoba się każdemu. Po prostu zgodność wzorów, która czyni ją ładną.
    Ale kurcze, pierwsza przyciągnęła uwagę znacznie mocniej xD może nie podobają mi się pończochy które wybrałeś, bo po prostu nie lubię tego ciuszka, ale za to buty nadrobiły. Chyba spodoba mi się każda stylizacja z nimi xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardziej podoba się pierwsza stylizacja, jedynie zamieniłabym te niebieskie pończochy, drugą już u kogoś widziałam, jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatowa stylizacja jest przepiękna. Bardzo mi się podoba natomiast w pierwszej te podkolanówki mnie gryzą. Może jak by był inny kolor to by to ładniej wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na drugą stylizacje bardzo dobrze się patrzy, chociaż wydaję mi się trochę wtórna. W pierwszym looku jestem zachwycona pomysłem na górę, ale z dołem stało się coś niedobrego. W pierwszej kolejności chyba zmieniłabym buty, a potem pokombinowałabym z innym makijażem.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!