Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
the next best american record

8 komentarzy:

  1. Tutaj nasuwa się pytanie: Co autor miał na myśli?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pół na pół mi się podoba. Sam pomysł na stylizację jest fajny.
    Gdyby te paski na spodniach miały kolor peleryny to byłoby ok, ale tak to wszystko się gryzie no i te buty tu moim zdaniem nie pasują :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem jestem na nie :s wszystko osobne jest super, ale połączone razem to niewypał :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wyglada. Jakos nie kupuje tej nerki i dodatkow na twarzy. Ale reszta mimo ze dziwnie wyglada, to podoba mi sie 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł na stylizację. Nie mam zdania, jakoś jednocześnie mi się podoba i nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze nie mam zielonego pojęcia jak mam określić tą stylizację. Z jednej strony jest dla mnie dziwna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie look jest super. Chcę więcej takich niepowtarzalnych stylizacji na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbyt dużo się tu dzieje, połączenie elementów dla mnie jest nieudane.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!