Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
queen is back
No cześć! Nie miałam zamiaru tutaj wracać, jednak czasem działają różne dziwne stwory, które powodują, że robisz coś ponadto, co tak naprawdę się dzieje w realu. Po prostu to jest ten jeden moment. Pomimo tego, że mam teraz sporo na głowie cieszę się, że tu jestem!

Posty ode mnie będą się pojawiać nieregularnie - ciężko jest tworzyć stylizacje z zaledwie kilkoma stronami szafy, ale spokojnie - z pomocą moich przyjaciół, staramy się tą moją wirtualną szafę uzupełnić.



dla tych, którzy mnie nie kojarzą lub są nowi, moje konto, które zostało usunięte ponad miesiąc temu miało nazwę marta32222

8 komentarzy:

  1. a to niespodzianka :D bardzo ładna stylizacja,ja nie mam pomysłu na ten płaszcz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest okropna, ale liczą się chęci:) Fajnie, że próbujesz powrócić, mam nadzieję, że ci się uda, na prawdę mocno trzymam kciuki:)
    Chociaż uważam, że będzie to bardzo trudne nawet z pomocą licznych sponsorów.


    +pytanie: jaka królowa powraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      oczywiście, ja wracam;) to tytuł piosenki xd

      Usuń
  3. A dla mnie ta stylizacja jest świetna, no może zmieniłabym buty, ale te też dają radę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Z resztą widziałam w apku, super. Chcę taki płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ok. Plaszcz bardzo mi sie podoba :) powodzenia w kompletowaniu szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie widziałam że wruciłas na blogu stardoll i my. Ciesze się że i tutaj wróciłaś. Stylizacja piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę ze wróciłaś! Ale to już chyba wiesz. Stylizacja jak na sam początek niezła, powoli i będzie coraz więcej rzeczy

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!