Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zajesieńmy się razem - tak dobrze nam w kolorach.
Hej i czołem kochani :D 
Weekend nie rozpieszczał i już myślałam, że na dobre zawitała do nas jesień. Na całe szczęście dziś powróciło słoneczko. Ja osobiście bardzo się cieszę i chcę wykorzystać te ostanie, ciepłe chwile. Jednocześnie muszę naprawdę sprężyć się z pracą, ponieważ na listopad zaplanowany mam już kolejny wyjazd i doczekać się nie mogę! 

Aranżacje przygotowałam wcześniej i jej zarys był zupełnie inny. Te piękne dynie skłoniły mnie jednak do zmiany planów, musiałam je wykorzystać. 
Jestem ciekawa jak Wam się podoba! 


6 komentarzy:

  1. No ładnie, ale krzesła są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna,ale mi również te krzesła nie przypadły do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają te krzesła a aranżacja jak zwykle jest boska ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wnętrze jest przepiękne. Nie wiem czy przypadkiem nie skopiuję tego kropka w kropkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zrobisz u siebie to daj znac, chętnie zobaczę jak wyszło :)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!