Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ulubieńcy sierpnia

 Hejka! W dzisiejszej odsłonie "Ulubieńców" prezentuję Wam rzeczy, które zwróciły moją uwagę w sierpniu. Przygotowałam cztery manekiny z ubraniami. Pierwszy w całości składa się z rzeczy, które pochodzą ze sklepu Jeremy Scott Tribute. Drugi to Bonjour Bizou, Rio oraz It Girls. Hitem są dla mnie te spodnie oraz bluzka, ponieważ mają przyjemne kolory i są o dziwo świetnie wykonane jak na itemki za starmonety. Na trzecim mamy bluzkę z nelly.com (stardoll chyba sabotuje mój biznes, bo w Plazie zaczyna pojawiać się coraz więcej koszulek z zespołami :D) Nerka powróciła do nas w sklepie Callie's Picks - na całe szczęście, bo akurat jej szukałam. Na trzecim manekinie mamy sukienkę z Callie's Picks. Swego czasu była moją ulubioną, którą bardzo często wykorzystywałam w stylizacjach ze względu na ciekawy krój oraz piękne koronki. Pasek i torebka to rzeczy z Young Hollywood. Reszta kolekcji jak dla mnie była do kitu, więc kupiłam tylko te dwie rzeczy. Tym razem przygotowałam aż trzy outfity. 
Dajcie znać co o nich myślicie :) 





9 komentarzy:

  1. Świetne wybory, sama mam większość z tych rzeczy już zakupione. Stylizacje są boskie! Nie potrafię zdecydować która podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. z tych propozycji mam spodnie z Bizou,torebkę z It Girls i ten sweterek z napisami,chcę jeszcze dokupić bluzkę z RIO,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza i trzecia propozycja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 3 outfit są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 styliacja przepiekna <3 z większością wyborow sie zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rockarolla ty to zawsze odwalisz kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam różową kurtkę i brązowe spodnie. Super wybory. Stylizacja ze spódnicą mnie powaliła - MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne stylizacje! Wszystkie mi się podobają chociaż najbardziej środkowa *-* ta bluzka jest piękna a jej nie kojarzę. Z twoich wyborów mam różową kurtkę, bluzkę w paski i nerkę. Nie załapałam się niestety na tą małą torebeczkę :c

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka jest z LE jakby coś. Czasami można ją znaleźć w spoko cenie :)

      Usuń
    2. Dzięki, zapoluję :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!