Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Miłość – wieczna wiosna kobiety i wieczna jesień mężczyzny.
Hej i czołem misie!
 Przez tą średnią pogodą, ciężko również z moją weną. Dodatkowo jutro wybieram się na ślub i jeżeli będzie padać to chyba nie mam co założyć. Szczerze to bym tam nie szła najchętniej, ale takiej opcji nie ma :( 
Miałam całkiem inna wizję tego wnętrza. Niestety jak zawsze stardoll mnie ograniczył. Może zamiast podnosić ceny za ss i sd zmodernizowali by w końcu Design albo dodali jakieś fajne meble. Bardzo chciałam zrobić coś z butelkową zielenią. W tym kolorze niestety nic nie znalazłam. Wyszła taka aranżacja i ostatecznie mi się podoba ale w sumie widzę teraz braki.  

A co Wy o niej myślicie? 
Koniecznie dajcie mi znać! 

7 komentarzy:

  1. A mi sie wydawalo ze dodali troche nowych szablonow albo przywrocili stare do projektowania ubran i mebli. Na pewno jakies szorty za starcoins sie pojawily dla facetow :D podoba mi sie tylko kacik po lewo. Czesc z kominkiem niekoniecznie,nie podoba mi sie kolor na scianie. Szafka mimo ze jest troche zastawiona dekoracjami nadal sprawia wrazenie pustej.

    OdpowiedzUsuń
  2. aranżacja jest super, ale ja bym dodała jeszcze obraz nad sofą :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko jest, coś innego niż zazwyczaj. Podoba mi się kolorystyka. Ogólnie wygląda to wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne wnętrze,dodałabym tylko jakiś obraz nad sofą :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Świetna sofa! Całość bardzo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bodajże widziałam to wnętrze gdzieś indziej bo pamiętam że komentowałam post. Dalej zdania nie zmieniam. Pokój jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zieleń i złoto to ostatnio moje ulubione połączenie, sama mam pokój w tej kolorystyce i mega przyjemnie mi się mieszka. Wnętrze jak zawsze mega przytulne i ze smakiem :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!