Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nie bądź ideałem do którego nie dorastasz
Witajcie kochani! 
U Was też już jesień na całego? U mnie dziś jest tak okropnie zimno! Nie jestem na to chyba gotowa. Wolicie ciepełko czy taką pogodę jak teraz? 

W moich aranżacjach chyba już na dobre zaczyna gościć lekko jesienny klimat. Cieplejsze kolory, oświetlenie, świece no i oczywiście dynie. Cały czas czekam na jakąś fajną, nową dostawę z dodatkami i meblami do Plazy.


Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba! 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam upały, najlepiej 25°C i więcej. Aranżacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ja nie mam takiego talentu jak ty? Boskie wnetrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Tesknie za tym prawdziwym latem... pokoj kupuje w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak długo jak nie muszę wychodzić z domu, podoba mi się każda pogoda :D

    A wnętrze wygląda bardzo naturalne. Te grafiki nad łóżkiem bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna aranżacja :) u mnie też zimno i pada deszcz :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna aranżacja, chyba nigdy nie było takiej, która by mi się nie podobała :D
    U mnie jest dość zimno ale wolę to niż te upalne temperatury,które mnie wykańczały. No i czas noszenia swetrów jest moim ulubionym :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!