Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
spoilery Antidote

8 komentarzy:

  1. Wyglądają całkiem ok, będę koczować

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka fajnych ubrań, ale i tak nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ss i nie zaluje,kolekcja nie jest jakas wyjatkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nie jest jakaś powalająca ale oczywiście skusiłam się na kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. brak SS,więc nie czekałam na kolekcję,ale i tak szału nie ma,więc pewnie niczego bym nie kupiła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana kolekcja, dużo świetnych artykułów, zrobiłem ogromne zakupy, ale jakoś nie idzie mi stylizowanie zakupionych ubrań:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam kilka rzeczy z tej kolekcji. jak bym miała więcej sd to pewine wszystko bym kupiła

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!