Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
City - aranżacja wnętrza
Witam Was !
Nie mogłam dziś w nocy spać, gdyż cały czas dręczył mnie kaszel. Nudziło mi się okropnie. Wpadł mi  do głowy pomysł aby zrobić jakąś aranżację. Nie miałam zbytnio weny, ale coś tam skleiłam. Jestem ciekawa co sądzicie o tym pokoju. Bardzo spodobało mi się  wnętrze z nowej dostawy Le. 


Co sądzicie?

Z komentarzy wylosuję 3 osoby, które otrzymają drobiazgi do apartamentu :)

Całuję i życzę miłej niedzieli! 
Klaudia - klaudialigenza

49 komentarzy:

  1. Piękna aranżacja, wszystko mi się podoba i nic bym nie zmieniała :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze bardzo mi się podoba. Tło miasta idealnie się komponuje z minimalistycznym stylem :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  3. Jujka, jedziemy tam! Serio, wygląda to jak widok z wieżowca w samym centrum NY. Mega mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecimy!* Trzeba tylko bilety przyszykować do NY. Nocleg mamy załatwiony. :P

      Usuń
  4. Mam to wnętrze, ale nic nie mogę z nim wymyślić. Twoja aranżacja jest inspirująca, zachęciłaś mnie do działania :D
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;) jak coś wykombinujesz to z chęcią zobaczę!

      Usuń
  5. Cudowna! W zasadzie troszkę mi wieje pustką, choć jedną ze stron mogłaś bardziej zapełnić drobiazgami, szafeczką, czymkolwiek. Ale z drugiej strony widoczek jest na tyle ładny, że minimalizm jest wręcz wskazany, jeśli wieżowce mają grać pierwsze skrzypce (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam pomysł bardzo fajny, ale w przeciwieństwie do Sei powiedziałabym, że dzieje się, aż za dużo :p Według mnie zielone i niebieskie wstawki są całkowicie zbędne. Odciągają one uwagę od widoku za oknem. Ale przyznam, że mimo tego bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne,chyba nie muszę nic dodawać.

    martyna5651

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekonałaś mnie do kupienia wnętrza. Jeżeli się jeszcze nie wyprzedało, to czym prędzej muszę je kupić :). Pokój jest świetny !
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety wnętrza są już wyprzedane, każdy się na nie rzucił ;-C

      Usuń
  9. Slicznie, troche nie pasuje mi ten niebieski kolo okna, zamienilabym go na jakis fiolet, ale i tak jest mega, moglaby tam zamieszkac, zawsze marzylam o mieszkaniu na szczycie wiezowca z takim widokiem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aranżacja bardzo mi się podoba, wnętrze z LE świetnie się wpasowało :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodałabym jakieś drobiazgi,ale jest bardzo ładne. Jest takie inne.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie kochana. Ten widok wygląda tu obłędnie. Jedyne co bym zmieniła to miejsce stolika bo trochę to wygląda jakby dywan latał :D Tak po za tym super
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ;) Zrezygnowałabym tylko ze stolika, który jakoś mi tutaj nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny, chciałabym taki w rzeczywistości. :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Mimo, że nie lubię fioletu i ostrego różu, tutaj nic mi nie przeszkadza, gratulacje. Jedynie stolik dziwnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna, taka zupełnie inna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie mi się podoba. Niesamowite wnętrze. Jednak dałabym inne obrazy. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Klaudia, bardzo pięknie zaaranżowane wnętrze, świetna kolorystyka. Stoliczek faktycznie do wymiany, reszta na plus.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne, nowoczesne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście nie przepadam za takimi fioletowymi (jak znowu pomylę kolor to śmiało możesz mnie uznać za daltonistkę) panoramami, ale tutaj bardzo ładnie wykorzystałaś wieżowcową nowoczesność. Poduszki, kanapy, modernistycznie, czepiałabym się tylko do obrazu OAIS, bo jest taki nie-nowy, jakby-to-ująć. Ogółem - podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze co mi wpadło do głowy gdy zobaczyłam tą aranżację to: "Chcę tam zamieszkać!" Bardzo mi się podoba, świetne kolory- moje ulubione ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!