Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
magazyn QoF/ październik
Kochani! Oto kolejny numer magazynu QoF, z podsumowaniem miesiąca październik. Nieco z opóźnieniem, ale jest. Mamy nadzieję, że nie będziecie się nudzić przeglądając go.
 Dziękuję Paulinie- Sei-chan. za wykonanie okładki do magazynu, na której znalazła się funkyxpunky. Dziekuję również pozostałym redaktorom biorącym udział w tworzeniu bloga i magazynu
Tylko dla obserwatorów bloga: 
Chcesz by twoja medoll znalazła się na okładce podsumowania listopada
 Wpisz 'zgłaszam się' oraz swój nick 
 Musisz mieć otwarty jeden POKÓJ z białym tłem.


25 komentarzy:

  1. Uwielbiam te magazyny, jest to świetna forma podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Śliczny magazyn ;)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się

    maja_keesha

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie w pełnym wydaniu! Bardzo fajnie się zgrało, brakuje mi tylko jakiegoś zakończenia, bo przeglądam, przeglądam i nagle koniec.
    Co mi tam, zgłaszam się
    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zadowolona ze stron Maniaczka bardzo, hihi. Co do strony zakończeniowej - jestem za. Mogę robić takie, jak w przypadku tego magazynu
    http://queens-of-fashion.blogspot.com/2014/09/podsumowanie-sierpnia-2014.html
    Dzięki temu będziemy potrzebowali dwóch doll do jednej gazetki, większe szanse na swoje 5 minut c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle magazyn bardzo mi się podoba, podziwiam za ilość pracy jaką trzeba włożyć w taki projekt :) Dla mnie super! No i zgłaszam się.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wdarł się Wam mały błąd, nie pamiętam, która to strona, ale zamiast Barbie pisze Babrbie :D
    Fajnie się czytało, ładna twarz na okładce, czego więcej chcieć? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytało... oglądało obrazki i szukało swoich komentarzy xD
      Whoops, moja strona. Prawie nie widać!

      Usuń
  8. Zgłaszam się
    Miss_joanna11
    Świetny magazyn.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło, dziękuje za okładkę! :*
    jak zwykle miło się czyta c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny magazyn, naliczyłam 7 swoich komentarzy :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna okładka ;)
    zgłaszam się - papierosek

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna okładka, bardzo miło mi się przeglądało, podoba mi się układ graficzny pierwszych trzech stron (nie licząc okładki).
    Zgłaszam się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze z chęcią przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna okładka.
    Zgłaszam się,
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle nic dodać, nic ująć. Świetny magazyn :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Any, że brakuje jakiegoś zakończenia, ale poza tym jak zwykle świetne wydanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magazyn bardzo fajny, jednak mam taki pomysł aby zamiast wklejać te komentarze to brać je w " "
    ( jakoś wypadło mi z głowy jak to się nazywa ) i przepisać, aby było mniej chaotycznie czy jak tam, ponieważ troszkę odczuwam takie wrażenie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się okładka ;)
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny jak zawsze :>
    zgłaszam się

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!