Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#48 "Mieszanka wybuchowa"
Dzisiaj w stylizacji połączenie złota i srebra. Niektórzy nie wyobrażają sobie takiego połączenia, inni uwielbiają. Mi osobiście się podoba, ale zależy do czego to się nosi. Ogólnie dużo się tu dzieje: futro, skóra, brokat, krzyże. Odkryłam też, że rajstopy i legginsy basic (tylko czarne) piękne wyszczuplają nogi. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)



Bluzka - It Girls
Kurtka - Subcouture
Spódniczka - Saint Laurent Paris Tribute
Rajstopy - Basic
Torebka - Callie's Picks
Buty - Bizou


Co myślicie o połączeniu srebra i złota?



10 komentarzy:

  1. Stylizacja mi się nie podoba, nie lubię połączenia srebra ze złotem, i w tej stylizacji nadal mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się to połączenie. Stylizacja też nie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt mi się podoba :/
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się. Doll wygląda jakby była mocno zlana i chciała zaznaczyć "no co, ja jeszcze nie wypije!?". Tutaj połączenie srebra i złota nie wygląda dobrze. 3x nie, dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  5. Emmm....., nie podoba mi się. Lubię połączenie srebra i złota, ale w tym wypadku odpada. Po prostu za dużo wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :3

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za polaczeniem srebra ze zlotem ale jest ok, sliczna kurtka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takowe połączenie, ale ciężko jest z nim cokolwiek skombinować, bo to "drażliwy i ryzykowny temat". Ta stylizacja mi się nie podoba, srebro ogromną przewagą pokonało dwa zaledwie złote elementy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie srebra i złota jest ok, ale tutaj mi się nie podoba. Bluzkę i kurtkę wymieniłabym na pewno.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!