Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cześć!
Z tej strony Beata, czyli B.E.A.T.K.A. Co tutaj robię? Otóż już całkiem spory czas temu wyraziłam chęć pisania tutaj, jednakże sprawy potoczyły się nie tak jak zamierzałam i to właśnie dopiero teraz mam możliwość dodawania postów (dla ciekawskich- po prostu zepsuł mi się komputer). O sobie mogę powiedzieć chyba tylko tyle, że mam 17 lat, szczerze mówiąc zawsze miałam problem z opisaniem siebie nawet w kilku zdaniach. Oczywiście jeżeli macie jakieś pytania, to z chęcią na nie odpowiem. Przechodząc do rzeczy: zajmować się będę działem metamorfoz, przejęłam kolejkę po VanicaBloom, z racji tego, że odeszła z bloga. Chyba nie macie nic przeciwko? Posty mają pojawiać się w piątki, mam już pierwszy praktycznie gotowy, ale niestety- nie wyrobiłam się z jego opublikowaniem, choć siedziałam nad tym również wczoraj, a że chciałabym go dać do przeglądu przed opublikowaniem, pojawi się on być może późniejszym "dzisiaj". To chyba na tyle. Do następnego!


10 komentarzy:

  1. Czekam na twoje posty, powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, z chęcią zobaczę twoje metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jestem cichym wielbicielem twarzy Twojej doll i stylizacji, które tworzysz. Jak będzie możliwość, na pewno się zgłoszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Z niecierpliwością czekam na pierwszy post ☺
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie pozostaje mi tylko czekać na pierwszą publikację i życzyć Ci miłego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatka witamy w załodze bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i czekam na posty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie nie muszę życzyć ci powodzenia, bo i bez tego sobie na pewno świetnie poradzisz, czekam na posty!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!