Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza B.E.A.T.K.A
Przed: Bardzo podoba mi się twój stój specjalnie przygotowany na 11 listopada. Jedno słowo: Świetnie.
Po: Jako, że w twojej szafie było  dużo białych ubrań postanowiłam zrobić stylizacje w stylu Haute Couture. Nie każdy lubi ten styl i zrozumiem jeśli nie będzie się podobał.


Przed: Z daleka wygląda świetnie. Niestety z bliska już jego magia gaśnie, ale nie oznacza to, że jest ładny.
Po: Postawiłam na coś delikatnego, ale jednocześnie innego. Zdjęłam większość cieni z kosmyków włosów, ponieważ źle komponowały się z całością.

14 komentarzy:

  1. Stylizacja lepsza po, podoba mi się :)
    Makijaż jednak przed, lubię cienie, które są dobrze wpasowane w karnację doll :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja lepsza po ale makijaż i włosy przed

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za metamorfozę :) podobają mi się twoje propozycje. makijaż, który noszę zazwyczaj jest bardzo delikatny i niemal niezauważalny, jednak wykonany przez ciebie, choć zupełnie inny, bardzo mi się podoba. myślę, że kiedyś go wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje mi się podobają, uwielbiam twarz Beatki!
    Pomysłowo z tym orzełkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W stylizacjach obie wersje, natomiast makijaż wolę przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje obie, za to makijaż jednak przed, jest PERFEKCYJNY

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się obie wersje zarówno stroju jaki i makijażu. Każda propozycja ma w sobie coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są fajne, doll ma bardzo oryginalną twarz :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej podoba mi się przed

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  11. głowa po jest super dlatego ,że lubię króciutkie włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Beata ma naprawdę śliczną lalę! Bardzo podobają mi się obie wersje :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają oczy w "po", są proste, ale intrygujące, tak samo jak (podajże) połączenie sukienek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje trochę średnie, ale makijaż po rządzi <3
    papierosek

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!