Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Na Andrzejki już czas!
Lanie wosku, jabłka na sznurku, pierwszy bucik przy progu. Te zabawy zna każdy i na pewno przynajmniej raz w życiu brał w czymś takim udział. Dzisiaj na św. Andrzeja przygotowałam kilka internetowych wróżb i testów. Ważne jest, aby na blogu dobrze bawić się z innymi czytelnikami, redaktorami i administracją! W końcu to ostatnie kilkanaście dni przed ŚWIĘTAMI! Może akurat jakaś wróżba się spełni?

Własna wróżba z fusów lub wosku. Wejdź i wylosuj!
-----------------------------------------------------
Czas na parę psychotestów!




Pochwalcie się, czekam na Wasze komentarze! 
Z chęcią zobaczę, kto zostanie milionerem z willą, a kogo czeka wielka miłość 
na tropikalnych wyspach. Kto by nie chciał obu, co?

Wylosuję 3 osoby, które otrzymają:
Ściskam mocno,
Any

12 komentarzy:

  1. Wylosowalam miłość bez wątpienia, haha :D
    Świetnie napisany post, z przyjemnością się czyta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce z fusów, które dla mnie wygląda jak płuca.
    Nie ma jak wylosować płuca, charakteryzowane na serce!
    Chyba zrobię te testy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła przepowiednia z rana :D Czeka mnie sukces :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie także czeka sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma chyba, złych wróżb :P Każdy zinterpretuje wzorek z wosku i fusów na dobry sposob :) Ja w tym roku nie robiłam żadnych wróżb :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie wyszła jakaś chmura, która oznacza kłótnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nagły sukces, spełnienie marzeń, spełnienie zawodowe, coś co wzbudzi ogromny zachwyt wśród innych... Oko nakazuje Ci niezwykła ostrożność w najbliższym czasie, ostrzega przed niebezpieczeństwem i pochmurnym czasem, ale nierówny fusowaty kształt koła wróży sporą dawkę szczęścia, które dzielnie będzie zwalczać z Tobą kłody i kamienie pojawiające się na drodze życia, bądź czujny i rozważny!
    To wylosowałam hehe lubie andrzejki bo są mojego taty imieniny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh po śmierci będę śmiercią XD.

    (jakby co to mam środkową bluzkę)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czeka mnie sukces
    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  10. Czakaja mnie milosc i hajs, ciekawie sie ten rok zapowiada hahaha. Bardzo fajny post :3
    imkhye

    OdpowiedzUsuń
  11. będę gwiazdą XD

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!