Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Punkkokoo
Przed: Podoba mi się, mimo że jest prosta to ma coś w sobie. Mogłaś trochę bardziej pokombinować i było by świetnie.
Po: Stylizacja na jesień, może buty trochę nie pasują do tej pory roku. Całość bardzo mi się podoba i jestem zadowolona ze stylizacji.
Po: Masz najlepszy makijaż z dotychczasowych metamorfoz. Jedynie mogę się przyczepić do źle pomalowanych brwi i trochę za mocno pomalowanych policzków, jednak całość idealnie pasuje do stylizacji.
Po: Postawiłam na makijaż w bardziej naturalnych kolorach. Zachowałam pieprzyki. Uważam, że nadają charakteru twojej doll. 

13 komentarzy:

  1. Stylizacje lepsza przed, chociaż jest zbyt pusto :)
    Makijaż również przed :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje jakoś nie leżą mi.
    Za to doll jest bardzo oryginalna c:

    OdpowiedzUsuń
  3. obie stylizacje bardzo mi się podobają jednak pysio lepszy jest przed

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  4. jednak po bardziej mi się podoba chociaż twarz przed jest również ciekawa i wyrazista

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, zapomniałam o tej metce. Na swoje usprawiedliwienie powiem, że jakoś nie miałam weny do robienia stylizacji , żeby odpowiadała twarzy, więc zrobiłam coś łatwego. A co do brwi to moim zdaniem były idealnie pocieniowane tylko z jasnego odcienia, dałam na ciemny i dlatego wygląda to jak wygląda :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje nie podobają mi się, ale makijaże jak najbardziej na +. Przyczepie się tylko do malowania ust w ten sposób, to jest okropne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje nie podobają mi się w ogóle, jeśli miałabym wybrać to chyba wolę przed. Znowu makijaż podoba mi się przed, jak i po, ale w "przed" nie podobają mi się usta i policzki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc, ani przed, ani po mi się nie podoba. Skłaniam się chyba ku makijażowi przed, pomijając sposób pomalowania ust, którego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. JAK JA NIENAWIDZĘ KIEDY USTA SĄ TAK WYSOKO!! Fatalnie to wygląda. Gdyby nie te usta makijaż przed ładny, po też mi się podoba, ale te pieprzyki... Stylizacje mi się nie podobają. A w stylizacji po- dużo osób robi taki błąd, że z tyłu jest pusto, kiedy zakłada się długie płaszcze, bardzo nienaturalnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacje nie podobają mi się makijaż lepiej przed :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja przed jest lepsza od tej 'po', ale za to obydwa makijaże mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem.
    Lepiej po, makijaż też.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!