Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I cóż to może być?

18 komentarzy:

  1. Czyżby chodziło o jakiś konkurs ? :)
    Czekam, zapowiada się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, bardzo jestem ciekawa co to może być! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wiem, ale ładnie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być :) zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow :DDD nie mam pojęcia co to, ale chyba będzie to cos wyjątkowego. nie mogę się doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za pięknotki, Seiuś i...? Pisałaś mi, co planujesz, ale już zapomniałam. Ups, skleroza na stare lata XD Nie no, fajniutko się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko dla mnie wygląda to na konkurs typu TM? Jejciu, przydałoby się, szczególnie, że jestem chora :)
    kaskamaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia!
      Coś na poprawę humorku i szybkie ozdrowienie! :D
      https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

      Usuń
    2. Dziękuję ♥ Od razu lepiej :D

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że to coś typu 'kto lepiej w tym wygląda' :)

    missm963

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!