Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Bardzo mi się podoba ta bluza z nowej dostawy Mr. i musiałam z nim coś zrobić :) A że jest dostosowany do męskiej doll, chciałam to zakryć jakimś płaszczem i użyłam tu chyba mojego ulubionego sposobu. Miałam jakieś problemy z makijażem, nie zapisywał mi się i cały się usuwał ;( Dlatego nałożyłam okulary, bo bez nich moja doll wyglądała koszmarnie...
Okulary Beastly
Płaszcz x2 It Girls
Koszula Cheap Monday
Bluza Mr.
Naszyjnik PPQ, Sofia Vergara
Dżinsy nelly.com
Torebka Basics
Buty Voile

13 komentarzy:

  1. Właśnie su coś się psuje, latające fryzury, znikające i zmieniające miejsce rzeczy, soczewki wchodzące pod źrenice, a teraz makijaż.
    Stylizacja fajna, świetnie zakryłaś to, że bluza tak bardzo poszerza barki. Nie będę się rozpisywać, po prostu mi się podoba. Ja dałabym ciemne buty, bo takie jasne jak dla mnie rzadko gdziekolwiek pasują, ale tutaj, w sumie... mogą być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wczoraj makijaż znikał, myślałam że mnie szlag trafi..
    Właśnie nakłoniłaś mnie do kupna bluzy, zakrycie jej płaszczem to bardzo dobry pomysł. Użyłabym innych okularów (albo lepiej wcale ich nie używała, ale jak mus, to mus) i zmieniła kolor włosów, bo na górze jest zbyt ciemno, do dołu się nie czepiam bo jest idealny, białe szpilki pasują do koszuli i tak ładnie całość równoważą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom mi też wczoraj makijaż znikł i wszystko od nowa :(
    Kupiłam tą bluzę Mr jest świetna, stylizacja także mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, nie będę tego wyszczególniać, ale to kompletnie nie mój gust w świecie stardoll. Jest tak prosto, zwyczajnie. Jednak muszę przyznać, że połączenie tych dwóch okryć wygląda fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, taka nietuzinkowa :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Fajnie użyłaś bluzy i połączyłaś ją z innymi rzeczami :)
    Duży plus za buty, fajnie tu wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, świetny pomysł na płaszcz ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna,też mi się spodobała bluza
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba to Twoja najlepsza stylizacja do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wykorzystanie płaszczy. Nie lubię tych butów, a tutaj pierwszy raz wyglądają dla mnie sensownie. Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty tu trochę nie pasują :)
    papierosek

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!