Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not

Witajcie. Dziś oceniamy kolejne zgłoszenia stylizacji. Wg naszych punktacji najlepszą notę otrzymała misswiolet123. Czy obserwatorzy poprą nasze noty? Zobaczymy w komentarzach i głosowaniu.





aniula38555: Ojej, ile to musiało przejść, że takie zmasakrowane! Na samym początku przyczepię się do zbyt wysoko nałożonej chustki, doll wygląda na taką "napakowaną" i szeroką w ramionach, okropnie! Widać, że stylizacja dla nss, ale nie jest dobrze. Nawet za monety można lepiej się ubrać, serio. Gdyby zmienić torebkę, chustkę, spodnie i... jak widać większość do wymiany na coś lepszego. Dam ci 4/10

Najka.: Cała jakość screen'a sprawia, że stylizacja staje się nieciekawa. Outfit jak widać w całości jest za starmonety dlatego warto to docenić, natomiast nie wiem czy pasuje mi tu połączenie pasków, jest ono brzydkie. Chciałem sprawdzić Twój profil aby móc stosownie ocenić całość, ale chyba zrobiłaś błąd w nicku bo nie mogę Ciebie znaleźć. No cóż, daję 5/10.

Avril_EmoPunk: Podoba mi się połączenie kolorów. I tylko to. Jeśli zakładasz spodnie w paski to bluzkę załóż "czystą". Narzutka dziwnie wygląda. Sprawia wrażenie jakby lalka miała przyklejone ręce. Do tego jakość screena jest okropna ;/ 3/10


aniula38555: No, no, ładnie i z pomysłem! Jedyne, co gryzie mi się w tej stylizacji to wzory. Taki niepozorny element, ale daje po oczach. Osobiście zmieniłabym pasek na grubszy, ten nie jest zły, ale dziwnie tu wygląda. Nie będę się rozpisywać, dam 8/10

Najka.: Całkiem sympatyczna dla oka stylizacja, podoba mi się zastosowanie blazera. Mam jednak wrażenie że widziałem już gdzieś ten outfit. Szkoda że fatalna jakość screnn'a, przydałby się jeszcze jakiś kolorowy akcent do ożywienia całości. Daję 7/10.

Avril_EmoPunk: Stylizacja taka sobie, ale gratuluję pomysłu na blazer. Ładnie tu wygląda. Jedyne co mi się tu gryzie to zeberka na butach i kracisty blazer, ale ogólnie patrząc nie jest źle. 7/10


aniula38555: Kochanie, a u lekarza z tą nogą już byłaś? Stylizacja nie jest zła, ale za to zdecydowanie zbyt prosta i oklepana. Brakuje jakiegoś urozmaicenia, nie wiem, żakiet, nadruk na bluzce. Zamieniłabym bransoletę na coś subtelniejszego. Za tę pustkę i pięć ubrań na krzyż dam 5/10

Najka.: Pierwsze co mi się nasuwa do głowy to: "Skręciłaś kostkę?". Stylizacja jest banalna, ale utrzymana w fajnej kolorystyce. Lubię czape, lubię torbę, lubię złoto, reszty nie lubię. Myślę że 6/10 to dobra ocena.

Avril_EmoPunk:  Nie jest źle, ale dobrze też nie jest. Jakoś pusto mi tu. I co ci się stało w nogę? 6/10

aniula38555: Zdecydowanie mój faworyt dzisiaj! Cieszę się, że coś a'la seapunk/pastel goth tak bardzo rozrasta się w strefie stardolla! Świetne futerko, połączenie "wzorów", które według mnie wcale się tutaj nie gryzą, a wręcz przeciwnie - uzupełniają. Jedynie przeszkadza mi czapa, bo przez nią głowa jest taka rozciągnięta. Pomyślałabym też bardziej nad platformami, ale te buty też nie są złe. 9/10

Najka.: W końcu porządny screen, jejku! Zmieniłbym tu tylko spódnicę, chociaż narzekać nie mogę. Najbardziej wymyślna stylizacja dzisiejszej edycji, że tak to określę. Fajny kolor włosów, wyróżniający z tłumu. Daję 8/10.

Avril_EmoPunk: Najlepsza stylka w tym wydaniu. Chociaż jest  taka bardziej glamour i nie jestem pewna czy te buty i czapka na pewno pasują, ale mimo to podoba mi się. Tylko to czoło... hmm to pewnie przez  połączenie czapki i włosów. 8/10 

--------------------------- 

Z głosowania na najlepszą stylizację październikowego HoN 50sd zdobyła afteralphie
Gratulujemy!
Po odbiór sd zgłoś się w ciągu 2 dni.
missmariksza
 


20 komentarzy:

  1. NOT, NOT, NOT I HOT dla ostatniej, pomijając brwi, czoło, włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje nie powalaja, ale najlepsza z nich jest chyba 2, tylko buty mi nie pasuja

    OdpowiedzUsuń
  3. 1- Not
    2- Not
    3- Hot/Not, trochę za pusto, ale daję Hot
    4- Hot

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzyyyydkie :/

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja, ze względu na jej prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja jak teraz na to patrze to przeszkadza mi czoło,czapki nadużywam więc nawet nie widzę że źle wygląda.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. not
    hot
    hot/not
    hoooot!!! - mowa o stylizacji, twarz jest osadzona za nisko na twarzy, przez co czoło jest olbrzymie i czapka je jeszcze wizualnie powiększa
    + nie wiem czy to tylko u mnie ale nie widzę łapek do głosowania pod stylizacjami od 2-4
    III -- dziękuję za pierwsze miejsce, dziękuję wszystkim którzy głosowali i redaktorom za taką szansę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może należy odświeżyć stronę? U mnie działa, zobaczymy może u kogoś tez jest błąd.

      Usuń
  8. Ostatnia bardzo mi się podoba. Dziewczyna pokombinowała, ale nie przekombinowała i wyszło jej naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1- Niestety daję "not". Stylizacja w ogóle mi się nie podoba.
    2- Nie wiem co mam sądzić o tej stylizacji... Na pewno buty nie pasuję, ale reszta wydaję mi się być Ok. Daję Hot ;)
    3- No tutaj takie hot/not. Całkiem mi się podoba, ale jest za pusto! Najgorsza jest ta noga xD
    4-Podoba mi się, jedyne co bym zmieniła to- fryzura. Daję zdecydowanie Hot!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się zapytać gdzie można się zgłosić do HOT or NOT ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały listopad jest zajęty, oceny HoN dopiero w grudniu. Jesli odpowiada Ci termin możesz zgłosić się tutaj:
      http://queens-of-fashion.blogspot.com/2014/10/hot-or-not-zgoszenia.html

      Usuń
  11. Dałam Hot 2 i ostatniej. W 3 ta noga mnie przeraża..
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za ocenę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam za ocenę moje doll. Mam jednak pytanie: czy to moja doll miała podlegać ocenie, czy może jakość screen'a ? Jednak wydaje mi się, że doll. Chciałabym, żebyście wzięli to pod uwagę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj że efekt ogólny też się liczy. Inna kolorystyka screena zmienia kolor stylizacji co widać golutkim okiem, także obie rzeczy się łączą. Również pozdrawiam! ;)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!