Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czy nastąpią zmiany?


Moi drodzy!
Przepraszam, ale obecnie mam coraz mniej czasu na zajmowanie się sprawami bloga, tym bardziej zmianą nagłówków, etc. Prosiłabym Was o zaakceptowanie zaistniałej sytuacji. W razie konieczności możecie kontaktować się z innymi redaktorami w sprawie bloga. Jestem gotowa na wszelkie zmiany i zaakceptowanie ich, lecz muszą one wyjść od redaktorów tu piszących. 

Aby nie było Wam już nudno Paulina ( Sei-chan.) wykonała nowy, tymczasowy nagłówek.   Tłem bloga są nicki doll, osób, które najczęściej komentują. Ponieważ co niektórzy kładli duży nacisk na zminę nagłówka jest tak, a nie inaczej. Póki co możemy dodać więcej nicków, którymi operujecie. Co myślicie o takiej zmianie? Macie jakieś konkretne propozycje w związku z tym? 
Czekam na szczerość, ale może nie aż taką do bólu.
Miłego dnia, missmariksza

23 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nie do końca rozumiem osoby, które hejtowały wygląd bloga. To chyba nie jest najważniejsze? No chyba, że jesteśmy powierzchowni i oceniamy wszystko przez pryzmat "okładki", a nie zawartości. Jeśli tak to zwracam honor i gratuluję podejścia.
    Jak dla mnie może zostać nawet taki wygląd bloga, chociaż nie ukrywam, że przyzwyczaiłam się do jego wcześniejszej oprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jak najbardziej pasował stary nagłowek, a czepianie się o takie błahostki jest bezmyślne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześnie wygląd bloga był cudowny nie trzeba było go zmieniać ale teraz też jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze, zmieńcie tło komentarzy i oddzielcie kolumny, bo niezbyt to wygląda, a post zlewa się z paskiem.
    Po drugie, części nicków z tła nigdy tu nie widziałam. Zostały skopiowane z elity, prawda? Nie żeby mi to przeszkadzało, ale przydałaby się selekcja, bo tych osób może już tu nie być, a są inne, nowe.
    Po trzecie, uważam, ze nie powinnaś słuchać się jednego anonima, a zrobić jakieś głosowanie wśród czytelników przed wyczyszczeniem szablonu bloga. Do tego potem na pytania odpowiadałaś jakbyś serio miała wszystkich w dupie. Chcesz mieć więcej czytelników, zainteresowania czy tracić? Czasem serio się nad tym zastanawiam.
    Czekam na prawdziwy, nowy nagłówek i ogarnięcie bloga. Pozdrawiam, do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała ta, która sama zawsze wszystko wie najlepiej, a w kierunku pewnych spraw nic nie robi. Iwona cały czas wałkuje temat nagłówka, raz obgadaliśmy jego ewentualny kolor na redaktorskim, ale do konkretów wraz się nikt nie palił.

      Usuń
    2. Jakich spraw? Przecież nie jestem pełnoprawnym adminem i nie zmieniam bloga. Obgadaliśmy kolory, czas ruszyć dalej, a już nie moja w tym działka. Sama nie narysuje, bo robić to na tyle dobrze umiem tylko na prawdziwej kartce. Jakoś widać, że większość wolałaby stary wygląd, a nie taki jak teraz. Jedna czy dwie osoby z aska nie powinny wpływać na wszystko, co się tu dzieje, w dodatku anonimowe.

      Usuń
  5. Ogólnie mi przejadł się stary nagłówek i kolorystyka dosyć mocno, jednak nie na tyle, by zmieniać coś na siłę. Teraz już jednak nie ma odwrotu, czas się brać do roboty, bo mimo wszystko wygląda to średnio.
    I zgadzam się do "po pierwsze" Any

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sei, ja mam nadzieję że znajdziesz trochę czasu na nagłówek, bo to co wysłałaś nam, kiedyś tam na konfie było świetne. :D

      Usuń
  6. mnie się bardzo podobał wcześniejszy szablon i uważam że nie powinno się go zmieniać a jeśli ktoś się ze mną nie zgadza to trudno!

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. dotychczasowy wygląd był jak najbardziej okej, Chyba przeoczyłam dyskusje o zmianie wyglądu...( mimo ,że rzadziej komentuje wchodzę tu codziennie). Cóż,to co jest teraz jako wygląd tymczasowy też jest akceptowalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprzedni wygląd podobał mi się, w sumie nie znudził mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoooo, ale dużo się zmieniło kiedy mnie tutaj nie było. Teraz mnie strasznie znudziło Stardoll i przez to mało wchodzę na różne blogi. Mnie się bardzo spodobał poprzedni nagłówek i jest taki piękny, że nie powinien każdego znudzić taki nagłówek. A co do nowego nagłówku to myślałem, że wszedłem na jakiegoś bloga lifestylowego czy coś takiego, a to jest dalej blog o Stardoll XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba <3 Oby tak dalej, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to ten... chciałam powiedzieć, że mam w końcu możliwość pisania na blogu, mój komputer właśnie od wczoraj całkowicie sprawny. oczywiście o ile to jeszcze aktualna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Em... szczerze, jak dla mnie za jaskrawy. Myślę, że lepszy byłby niebieski, zielony... gorszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez obrazy dla tych, którzy się męczą żeby to jakoś wyglądało, ale teraz ta strona kompletnie mi się nie podoba ;/ Jest jakoś mdło, za jasno. I nie podobają mi się te komentarze. Chodzi mi o ten szary pasek. Wcześniej ten blog miał charakter i kiedy na niego weszłam od razu wiedziałam gdzie jestem a teraz jakoś dziwnie się zrobiło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet atmosfera się zmieniła. Nie chce mi się już tu wchodzić, wcześniej uważałam qof za internetowy, rodzinny dom, ale w takich chwilach po prostu żal mi tych wszystkich dobrych chwili, które zdają się nie wrócić. To już nie jest to samo

      Usuń
    2. +nie, nie mówię tego, bo "atmosfera wymaga". Trzymałam to dla siebie już od jakiegoś czasu.

      Usuń
    3. @Any
      A mogę wiedzieć dlaczego Ci się nie chce tutaj wchodzić? Co tutaj dokładnie się zmieniło? Mnie nie było przez kilka miesięcy i nie wiem co tutaj się zmieniło ;d

      Usuń
    4. Zmienili się ludzie, atmosfera, zaangażowanie redaktorów i jeszcze kilka pomniejszych rzeczy. Postów jest mniej, ludzi i komentarzy także. Nie jest tak miło i sympatycznie. Nie mówię, że są to drastycznie wielkie zmiany, ale dość odczuwalne. Wcześniej blog radził sobie po wakacjach, a teraz? Wielki spadek i tak leży sobie od jakiegoś czasu.
      Może przesadziłam z tym, że nie chce mi się wchodzić. Dalej chcę, ale robię to rzadziej i zazwyczaj wiem, ze nie będzie nic nowego. Najczęściej sprawdzam co nowego w komentarzach, które coraz bardziej tracą na zawartości. Jest zdecydowanie więcej tych 1-2 wyrazowych niż wcześniej. Trzeba to wszystko postawić na nogi!

      Usuń
  14. A tak lubiłam tamten nagłówek :c
    Tamten o wiele lepszy, ale no cóż.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolałam stary wygląd, wczoraj jak weszłam na bloga po prostu go nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mówiąc szczerze, podoba mi się tak, jak jest teraz, w chwili gdy to piszę, to jest błękitne tło, nagłówek z rudą babką w koronie z niebieskimi skrzydłami. Jak chcecie coś zmieniać, proszę bardzo! chciałam tylko napisać, że dobrze jest jak jest

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!