Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not

W dzisiejszym wydaniu HoN wg ocen naszych jurorów zwyciężyła funkyxpunky. 
A Wy jakie dacie noty przedstawionym stylizacjom?


 

Najka.: Tak jak koleżanka niżej, stylizacja oklepana i nudna. Nie lubię mieszania stardolowych czerni, bo każda ma inny odcień co wygląda fatalnie. Spodnie i torebka powinny pójść do wymiany. Dodaj jeszcze jakiś kolor a będzie lepiej. 5/10

aniula38555: Hmm, gdzieś to już widziałam, kolejny raz ląduje tu coś z oklepanym schematem. Nie widzę w niej nic ciekawego, w gronie stylizacji na pewno bym się przy tej nie zatrzymała. Po pierwsze - torebka do odrzutu, bardziej pasowałaby jakaś na ramię. Po drugie - dodaj jakiś kolor, masz duże pole do popisu. Stylizacja poprawna, ale nudna. 6/10

Avril_EmoPunk: Wyglądasz jak pani po 40 idąca na rozmowe o prace z miną "No co? Mnie nie przyjmiecie?" Stylizacja jest elegancka to prawda, ale te spodnie, które widzę po raz któryś z kolei odrzucają mnie. 7/10



Najka.:  Nie przepadam za różowym (pewno dlatego że mi w nim nie do twarzy, heh) ale tu wygląda naprawdę bardzo fajnie. Trzeba też przyznać że jest tu coś innego, zero czerni! Ja jestem jak najbardziej na tak, dodatkowo, uważam że to najlepsza stylizacja w tym tygodniu! Daję 10, a co.

aniula38555: Zbyt dużo różowego, a co za dużo to niezdrowo. Był potencjał, ale wziął nogi za pas i poszedł. Gdyby sukienka była innego koloru, od razu zmieniłaby wszystko. Uważam, że połączenie różu w takiej ilości i złota jest odpowiednie dla typowych barbie, a nie doll, która ma kobiecą twarz. Nie patrząc na kolory - świetna stylizacja! Dużo ten fakt nie zmienia, dam 5/10

Avril_EmoPunk: Wcześniejsze wypowiedzi idealnie określiły co myślę o tej stylizacji. Niby jest za dużo różu, typowa Barbie, która nie pasuje do takiej twarzy, ale jednak jest tu coś przez co nie mogę oderwać wzroku. 9/10




Najka.:  W rzeczywistości nikt nie zmienia koloru włosów pod stylizacje, ale tu masz dowolność. Nic Ci się nie zniszczy po nadmiarze farb. Wszystko skupia się na włosach, nie widzę prócz nich nic. Połączenie tej spódnicy z topem jest słabe, dodatki nie pasują. 2/10

aniula38555: Tak prosto i dziwnie. Brakuje tu czegoś, co przykuwałoby uwagę, bo pierwsze na czym skupia się tutaj wzrok to mocna, ciemna twarz, a jasny look schodzi na drugi plan. Dodaj narzutkę, zmień torebkę, naszyjnik i buty, a coś z tego wyjdzie. Sama bluzka ze spódnicą to bardzo dobra baza. 3/10

Avril_EmoPunk:  Twarz ciut za mocna do takiej stylizacji. Jak napisał Najka koloru włosów nie zmieniasz, ale makijaż jak najbardziej. Wystarczyłby delikatniejszy i wszystko by wygladało zupełnie inaczej. Jeśli patrzeć na samą stylizację to ładny początek. Jakiś pasek wystający spod bluzki, wiekszy naszyjnik i byłoby idealnie.3/10




Najka.:  Hmm, ciężko to widzę, bo nie wiem co myśleć. Ja jestem za wymianą spodenek na jaśniejsze albo sweter na ciemniejszy. Mam też wrażenie że czegoś mi tu brakuje. Jednak za mniej banalne połączenie daję 6/10

aniula38555: Nie wiem co myśleć o całości, bo skupiam się na kwiatku i trudno jest mi przyjrzeć się reszcie. Sweterek i spodenki są fajnie dobrane, ale wszystko zepsułaś tym okropnym różem, który nijak tu pasuje. Zmieniłabym bluzkę na jasną, a torebkę i buty na takie w odcieniach brązu. Myślę, że był potencjał. 7/10

Avril_EmoPunk: Nigdy nie podobała mi się ta bluzka. Płaszczyk chciałam kupić, ale przemyślałam to i uważam, że jest zbyt dziecinny. Jedyny + masz za buty, spodenki i pasek. Gdyby była inna góra dałabym ci max, ale w tym wypadku niestety musze ci dać 5/10

12 komentarzy:

  1. Druga stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Zbyt oklepana. 5/10
    2. Zdecydowanie najlepsza dziś. Zakochałam się. :) 10/10
    3. Jakaś taka dziwna. W każdym bądź razie nie podoba mi się. W sumie nie wiem czemu. 4/10
    4. Śliczna i delikatna. :) Zmieniłabym jedynie może spodenki, bo zaburzają całość. Mimo to 8/10. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1- Not
    2- Hot
    3- Not
    4- Hot/Not :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hot
    hot ( choć nie lubię różowego )
    not
    not

    OdpowiedzUsuń
  5. Hot dla drugiej, reszta Not ☺
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  6. Hot dla drugiej (jest super!), dla pozostalych not - nic ciekawego. :")

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem krótko: Not, Hot, Not, Not.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za ocene, stara stylka c;
    zgadzam się z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie średnie stylizacje :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!