Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not

Zapraszam na kolejne wydanie HoN. Dziś wg ocen naszych stylistów zwyciężyła ArwenCandy.
A Wy jakie noty dacie uczestniczkom dzisiejszego HoN?


Najka.: Wow, mam wrażenie że oglądam Ankę, jest mrocznie ale z klasą?  Jeśli jednak mam być szczery to kompletnie mi się nie podoba. Biały welon i różowy kwiat to jakiś kosmos tutaj. Trochę jak na pogrzeb, co jest dobijające. 3/10 za ilość nałożonych na siebie warstw.

aniula38555: Nie zgadzam się, to nie wygląda jak ja! :( Zdecydowanie zbyt dużo tiulu na szyi, ja to bym się bała czy nie uduszę mojej dollci. Kwiat i naszyjnik są zbyt oderwane od wszystkiego, nie wiem co robi tam bandana na łydkach i ogromniaste mankiety, które wszystko zepsuły. Dużo rzeczy do wymiany, ale idź w tym kierunku, warto się wyróżniać! 4/10

Avril_EmoPunk: Podoba mi się spódnica. Reszta do wymiany. Buty są okropne i nie wiem co to za moda żeby zakładać welon i kapelusz. 3/10



Najka.: Ściągaj worek po cebuli! Dół mi się podoba bardzo, szkoda że góra mniej. Wszystko stonowane, minimalistycznie. Ciężki orzech do zgryzienia. Daję 7,5/10.

aniula38555: Nie wiem co mam o tym myśleć. Jakaś siec rybacka wycięta w koszulkę. Wszystko jest czarne i się zlewa, a dodatkowo puste! Nie podoba mi się krój i cieniowanie spodni, to zwisanie w kroku jest okropne. Jestem na nie, 4/10

Avril_EmoPunk: Spodnie są straszne. Bluzka też jakoś mnie nie przekonuje. Na razie masz tu bazę, ale do końca daleko. Wystarczy kilka dodatków i będzie lepiej. Masz + za twarz. 5/10




 
Najka.:  Ta jakość... Zastanawia mnie jednak czy nie chciałabyś trochę Perwolu bo stylizacja wygląda na nieco wyblakłą. Nie podoba mi się, każdy potrafi stworzyć coś takiego. 3/10.

aniula38555: To jest brązowe czy czarne? Jestem na nie, rzeczy z basics obok siebie nie zawsze wyglądają dobrze. Kolejna pusta stylizacja, czy wy ludzie nie macie w szafie dodatków? Widziałam już to połączenie wiele razy, 2/10

Avril_EmoPunk:  Też się zastanawiam jaki to ma kolor. No co tu dużo mówić - jest nudno. 2/10



Najka.: No i zdecydowanie najlepsza stylizacja. Czerń, biel, złoto, pospolite połączenie ale zawsze na topie! Zazdroszczę kurtki, możesz mi ją w sumie oddać, nie pogardzę! :D Daję 8,5/10.

aniula38555: Ładnie, ale widziałam wiele podobnych stylizacji. Trochę wygląda jak chwalenie się tributami i LE, bo mam to ubiorę wszystko naraz. Jedynie, co teraz przychodzi mi na myśl to to, że buty do wymiany, bo obcas zbyt bardzo gryzie się ze złotem. Zrezygnowałabym też z tych ust i dała naturalny kolor. Musiałabym się głębiej przyjrzeć, aby dokładnie powiedzieć, co mi nie pasuje. Za to, że jest taka oklepana 7/10.

Avril_EmoPunk: Dobrze jest! Tylko coś mi nie pasują te kopyciaste buty ze spodniami. A tak to do reszty nie mogę się przyczepić. 9/10

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się 2 i ostatnia stylka

    OdpowiedzUsuń
  2. NOT, NOT, NOT i... NOT, w ostatniej stylizacji podpisuję się pod oceną Ani, wyczuwam lans na valentiny, diory i el-e.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hot dałam tylko ostatniej, reszta mi się nie podoba☺
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia podoba mi sie najbardziej, reszta jest zwykla i nudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia ma ode mnie łapkę w górę, ale wymieniłabym buty. Resztę oceniłam jako not.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1- Not
    2- Not
    3- Not
    4- Hot, chociaż nie jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga zdecydowanie najlepsza, podoba mi się połączenie bluzek.
    kaskamaska

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!