Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Fallen Angel - Co kupić?
Dziś z małym poślizgiem prezentujemy Wam nową kolekcję Fallen Angel. W tym tygodniu z Juśką mamy ograniczony czas, dlatego też nasza cudowna Calli ukaże się jutro. :)
Co do artykułów, tym razem odpuściłem sobie nazwy z cenami bo zapewne każdy już się z nimi zapoznał. Widzimy dwa a'la komplety; metaliczna spódnica z topem, które są naprawdę świetnym połączeniem oraz koszula i torebka z różowym, błyszczącym akcentem - polecam (wystarczy spojrzeć na doll DancerMarika, proste, ale ekskluzywne połączenie)! Sweter kojarzący się z pawiem, bardzo ładny, na pewno inny (tu - patrz na Jujke). Dodałem również spodnie, po nałożeniu na doll wyglądające jak legginsy i kolejny również nietypowy, długi sweter. Na drugiej lalce (_Nemezis_) możecie zauważyć a'la gotycką obrożę, myślę że również jest fajna, a w dodatku za sm!


*Po 20 sd zgłoście się do Najka. w ciągu 48h inaczej nagroda przepadnie*

13 komentarzy:

  1. o kurr.. znowu zapomniałam wysłać swojej pracy D:
    Stylizacje hm...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się trzecia stylizacja :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że ostatnia jest śliczna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tylko stylizacja Jujki, reszta nie. Kolekcja niezbyt ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne rzeczy, ale tak nic nie kupię. Ogólnie kolekcja nie przypadła mi do gustu, stylizacje też mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest nieziemska, oddaję hołd ;.;
    gotycka obroża, hahahha

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja mnie jakoś nie zachwyciła, na razie nic nie kupuję. Stylizacje jakoś niezbyt mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie ostatnie mi się podobaja, jakos ta koszula z wyciętymi dziurami mnie nie przekonała i uważam, że jest brzydka (;

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!