Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MSW - wyniki
W końcu nadszedł dzień, w którym MSW 2014 się skończyło.
MSW wygrała dziewczyna z Brazylii. Kryje się pod nickiem FlorGatalinda10. Moim zdaniem nie wygrała zasłużenie, bo jej doll jest brzydka i sztuczna.
Drugie miejsce zajęła dziewczyna z Arabii Saudyjskiej - Memoo-wa, a trzecie miejsce wpadło w ręce PuppySasha34 z Turcji. Te dziewczyny mają już lepsze twarze niż zwycięzca.
Reprezentantka Polski - Izabelach zajęła 10 miejsce. Ja jednak uważam, że ona najbardziej zasłużyła na zwycięstwo.


29 komentarzy:

  1. No, także tego ._.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna z podium mi się nie podoba, ale jak już to najładniejsza pani numer 3.
    Najładniejsze numerki to zdecydowanie 4, 10, 12♥piękna, kocham♥.
    W tym roku msw było jakieś ciche, nawet o tym zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgodze się w tamtym roku było o wiele lepiej polka zajeła 3 miejsce i była śliczna :)

      Usuń
  3. No cóż, najgorsze MSW, wyniki mnie zszokowały, twarz wygranej doll jest okropna, sztuczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rasiści, żadnej czarnej doll nie ma. :/ (Ta przypalona solara się nie liczy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , szkoda że żadnej czarnej doll nie ma, bo niektóre są piękne:/

      Usuń
    2. Ktoś tu mówi o czarnych? ❤

      Usuń
  5. Ta co wygrała jest okropna i nie zasłużyła..
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasza ,,zwyciężczyni" zgłosiła mnie za to że napisałam że nie dałam 5/5 Xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropna twarz wygranej, mi najbardziej podoba się 3 miejsce, powinno być pierwsze! A co do Izabelach: a mi się jej twarz niezbyt podoba ;p Kiedyś miała ładniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz zagłosowałam na puppysasha.

    OdpowiedzUsuń
  9. no i super :D gratulacje dla wszystkich uczestniczek może urodą nie grzeszą ale na pewno wyrzuciły na to sporo kasy więc niech się cieszą :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwyciezczyni jest okropna, byla chyba najbrzydsza kandydatka, jest zbyt sztuczna, taka az plastikowa

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiecie czemu? Stardoll wrzuca na yt filmiki #asknoelani czy jakkolwiek ta dziewczyna ma na imię. W jednym filmiku rozmawiała z Brazylijką, która potem powiedziała coś w ich języku do fanów. A wiecie co? Że Brazylia jest obecnie na 2 miejscu w MSW. Nie dziwne, że się rzucili. Według mnie to cholernie nieuczciwe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha, wcale mnie nie dziwią wyniki. Wygrywa ten, co ma hajs. Może w końcu zacięte zawodniczki msw zrozumieją, że nie warto wydawać realnych pieniędzy, by przez moment zabłysnąć w Internecie... Nasze najbardziej 'reklamowane' polskie dollki dostały pstryczek w nos, a ja dokładam im po jeszcze jednym hihihi... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. w pełni zgadzam się z opinia o tej edycji MSW

    OdpowiedzUsuń
  14. noo co wygrała jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  15. a i ja jej zrobiłam metamorfozę i wygląda 10000000 razy lepiej

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbyście zobaczyli moją minę gdy dostałam wiadomość kto wygrał.... Ona jest straszna!
    Gratuluję Izabelach, jest w pierwszej dziesiątce ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Brak mi słów. Okay, może i mnie boli to, że jest taka brzydka, ale i jaka dziecinna.! Pisząc w jej kierunku wiadomości zawierające krytykę na jej temat, zgłasza nas i w rezultacie admini grożą nam usunięciem konta w przypadku takiego drugiego "ataku". Zakłamany konkurs, admini (rzadko używam tego sformułowania, ale tutaj pasuje jak ulał) - żal.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten konkurs mija się z celem. Tegoroczna Miss to po prostu porażka, ale można się było tego spodziewać.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!