Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowy kapelusz? Nie, wyprany w perwollu!
Cześć! Na moment moja doll wróciła do swej dawnej fryzury.
Już prawie zapomniałam jak pasują jej te rude pasma :)
Przeglądając pokój w którym trzymam wszystkie czapki, wianki, okulary itd,
wpadł mi ten kapelusz i tak dodałam dla "odmiany".
Wiele stardollowych stylistek wręcz go nadużywa i trochę mi zbrzydł, ale raz założyć można :) 

Podoba Wam się ta stylizacja?
Jak Wasze "relacje" z owym kapeluszem z bizou? ;)


12 komentarzy:

  1. czerń z miętą pięknie się komponuje :) Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. http://queens-of-fashion.blogspot.com/2014/10/spacer-do-strefy-zero.html - Chyba ta stylka już była :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też coś mi się wydaje, że tą stylizację już tu widziałam :) Choć i tak piękna.
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba sprawę wyjaśnić! Pewnie zaszła pomyłka. Stylizacja dalej bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ale to już było..."
    Dalej nie pasują mi buty xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zarówno twarz, jak i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, ja go na przykład nadużywam. W każdej stylizacji, non-stop, ale co poradzić, gdy on do wszystkiego pasuje?
    Bardzo ładna, wygląda znajomo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak już wcześniej pisałam, jest fajna ;D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że widziałam już tutaj tą stylizację... No, nieważne. Świetna stylizacja! ;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!